[̲̅11̲̅]

224 16 43
                                    

(27.06.2020)

Taehyung sevgilisinin düzenlediği partiye gelmişti. Bölümdeki herkes burdaydı. Jungkook hariç herkes. Gelmediğini bilmesine rağmen yine de gözleri onu aradı. Jennie kızlarla takılıyor olmalıydı. Onlara katılmak isterdi fakat muhabbetleri Taehyung'u çok sıkıyordu. Pek eğleneceği bir ortam değildi sanırım burası onun için... Aklına Jungkook'la deli gibi eğlendiği akşam geldi. 27 Aralık! Evet! Lisede buluştukları gündü bu. Jungkook okul çıkışında Taehyung'un yanına gelmiş ve günün bitimine kadar onunla zaman geçirmek istediğini söylemişti. Taehyung reddetmiş, o ısrar etmişti. En sonunda ise kabul etmek zorunda kalmıştı.

"Demek bu yüzdendi. Doğum gününü sevdiği kişiyle geçirmek istediği için o kadar beni zorladı."

Birden içini bir burukluk kapladı. O istekli, vazgeçmeyen ve zorla buluşmaya götüren bu çocuk bu sefer onun için hiçbir şey yapmamıştı.

"Siktir! Neden üzüldüm ki şimdi?"

Taehyung içkilere yöneldi, gece onun için pek iyi geçmiyor gibiydi.

·

Jungkook Yoongi ile birlikte lise hakkında konuşuyor zaten bildikleri şeyleri tekrar ve tekrar birbirlerine hatırlatıyordu. "Taehyung ile hiç konuştun mu?" Jungkook birden bire bu konu nerden açıldı diye düşündü. Ama aslında Yoongi'nin sormasını da bekliyordu bir yandan. "Arkadaş olucaz." Yoongi alaycı bir şekilde "Çok iyi arkadaş olursunuz siz aynen. Cidden bu saçmalığa inanıyor musun sen?" Jungkook koladan bir yudum aldı. "Inanıp inanmamam önemli değil sadece uyguluyorum."
"Aşırı boktan bir karar, sana yakışır... Iletişimi kes ve onu görmemezlikten gel. Unutmaya çalış arkadaş olmaya değil." Jungkook güldü.

"Çok mantıklı ve iyi tavsiyeler veriyorsun Yoongi ama ben salağım. O yüzden dediklerini yapamam."

Yoongi gözlerini devirdi. "Onu çok seviyorsun blah blah tamam anladık!" Jungkook acı acı gülümsedi. "Evet tam dör-" "Ahhh! Dört yıl evet! Yüz kere anlattın Taehyung'u ne çok kadar çok sevdiğini. Yapacağın konuşmayı ezbere biliyorum o yüzden başlama yine." Jungkook kahkaha attı "Bu kadar anlayışlı ve iyi bir dinleyici olduğun için sağol Yoongi."

·

Taehyung bu ruhsuz ve bunaltıcı ortamda iyice sıkılmaya başlıyordu. Etrafındaki insanlar Taehyung'a bakıyor kendi aralarında fısıldaşıyorlardı. O cidden çok popülerdi. "Bunu ben alayım kanka." Jimin Tae'nin elindeki içkiyi aldı. "Fazla kaçırdın sanki." Jimin haklıydı oldukça fazla içmişti.

"Jimin~ bundan dört sene önce tam bu saatler o kadar eğlenceli geçiyordu ki!"

Jimin şaşkın şaşkın Tae'ye bakıyordu. "Nasıl geçiyordu da kanka?" Tae aptal aptal sırıttı.

"Fazla güzel."

·

"Tam bir saat sonra 20 oluyorsun!" Hoseok bağırdı. Yoongi kalbini tuttu "Siktir korktum! Ne bağırıyorsun birden bire." Jungkook güldü saate baktı. Evet tam bir saati vardı. "Iyi ki sizinle arkadaşım!" Ikisine de kocaman sarıldı. "Yaşlandıkça duygusallaşıyor bu çocuk." dedi Yoongi.

Jungkook'un gözünden bir damla yaş geldi "Bundan dört yıl önce Taehyung ile kutlamıştım doğum günümü." "Ağlıyor musun?" , "Cidden mal bu çocuk amına koyayım!" Jungkook gözyaşını sildi. "Her doğum günümde oluyor. Ama bundan sonra ağlamak yok 20. yaşıma Taehyung'u tamamen unutarak giricem ve 21 olduğumda onun beni öptüğünü bile hatırlamıycam. Bu yıl bambaşka bi Jeon Jungkook olacak kardeşlerim." Hoseok el çırptı "Yüre be kanka!" Yoongi güldü "Kim tutar seni!"

·

"Jimim sence çok mu geç?"

"Ne için?" dedi "Saat kaç?" Jimin tefonuna baktı "23:12" ,  "Şu an çok fazla olmak istediğim bir yer var. Sence oraya gitmeli miyim?" Jimin Taehyung'un bu hallerine anlam veremiyordu ama en yakın arkadaşına da yardım etmek istiyordu.

"Hala vaktin varsa eğer gitmelisin."

Taehyung gülümsedi, telefonu cebinden çıkardı ve 165. numaraya mesaj attı:

Taehyung
Nerdvsn?

°°°°°
Gecenin bir köründe gözleri kanaya kanaya fic yazan fedakar yazar bırakıyorum buraya

Under The Streetlight | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin