Hergün olduğu gibi yine bu sabahta annemin "sahra , hadi artık uyan saat kaç oldu ! " diyen sesiyle uyandım.
"Off anne daha alarmın çalmasına tam 38 dk vardı halbuki ne olurdu biraz daha uyusaydım. Tamam bende sabahları senin sesinle uyanmayı seviyorum ama böyle erkenden değil." Diye söylenirken burnuma bi anda mis gibi kakaolu kek kokuları gelmeye başladı.
Bitanecik annem benim, akşam çok canım istedi geçen gün diyordum, sabah nasılda erkenden kalkmış yapmış.Kızabilir miyim ben şimdi sana ? Tontişim benim.
Küçükken Başka başka insanları seversem anneme sevgimin yetmeyeceğini düşünürdüm hep. Büyüdüm artık anneme olan sevgimin kimseyle eş değer olamayacağını ona sevgimin hiç azalmayacağını anladım . Herşeyim benim annem . Tabi birde Semih ve sıla var .
Semih , büyük abim başımın belası herşeyime burnunu sokar kıyafetimden tut kimle nerde olduğuma kadar sürekli karışır. Çok kavga ederiz ama sonra çoğu zaman onun eli benim saçımda benim dişlerim onun kolundayken gülüşmeye başlarız . Aramızda 3 Yaş var. Üniversiteyi yarım bıraktı ona göre değilmiş gittiği bölüm , şimdi tekrar hazırlanıyor . Yani sözde hazırlanıyor.
Sıla ise evimizin neşesi , çok bilmişi ve en küçüğü 6 Yaşında okula yeni başlayacak . Tam bir kokoş . Nezaman etraf sessiz olsa bilin ki bir yaramazlık Peşinde . Makyaj malzemelerimin baş düşmanı kendisi , her fırsatta kıyafetlerimi ayakkabılarımı giyip yüzüne her rengi boca edip gün yapar bebekleriyle .
Annem az uğraşmıyor onunlada bizimle de . Hem anne hem baba oluyor hepimize . Bi şirkette muhasebeci olarak çalışıyor . Babam 4sene önce kanserden öldü . O gittikten sonra çok zor oldu herşey ama biyerden başlamak gerekiyordu en büyük destekçisi olduk birbirimizin .
Bana gelince adım sahra 18 yaşındayım üniversite sınavlarının açıklanmasını bekliyorum zamanının çoğunu kitaplarla dışardaykende kitapçıda geçiren biriyim . Adın gibisin diyorlar genelde sahra Çölü gibi hem çok sıcak herkesi seven kendini sevdiren hemde çok fazla içine almayan herkesin gidemediği Issız tenha yanlız kalmayı seven biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahra Çölü'nde Ayaz
ChickLitSahra, üniversiteyi yeni kazanan herkes Tarafından sevilen , beğenilen bugüne kadar hayatında sadece ailesine yer veren tüm Kapıları kapalı adeta kendi Çölü'nde yaşayan bir genç kızdır. Üniversite'de tanışacağı Ayaz adındaki yakışıklı zengin playbo...