''Kalk artık Eylül.Akşam oldu neredeyse.Her zaman seninle mi uğraşacağım ben.Piyano hocan gelecek birazdan.Kime diyorum ben''
''Tamam anne.Of anne of.''
''Anneye of yok anneye of yok''
Her zaman ki gibi aynı muhabbetle uyandım.Yaz tatilindeyim ben.Bu son kalan zamanlarımda uyumayacaksam ne zaman uyuyacağım ben?
GÜnlük rutin işlerimi yaparak eceye mesaj attım.Dışarı çıkmam gerek.Bu arada kendimi tanıtmadım.Ben Eylül TEKEL.Sbs kurbanı.Sonuçları bekleyen 14 yaşındaki küçük kız.
Ece '' Eylül koş dışarı annem koş.Koş herşeyi kaçırıyosun.Aman üstüne düzgün şeyler giy.Kalem çek.Güzel ol bugün.Acele et sana birini göstericem.''
''Ec...'' telefonu yüzüme kapamıştı.Kesin bana yakışıklı bir çocuk göstericek.Kendisi benden kat kat güzel.Bazı erkekler onu görmek için bizim sitenin önüne geliyorlar.Ece de bana sevgili bulma çabasında.Hayır yani ben güzel olsam gelir beni bulurlar ama yok.Ben çok çirkin olduğumu düşünüyorum çoğu erkek de bana katılıyor ama Ece'ye kalırsa ondan bile kat kat güzel bir yüze sahipmişim.Tek sorun biraz bakımsızlıkmış.Bir nevi düşününce ben ona bakımsızlık değil de üşengeçlik diyorum.Kim gidip o kadar işi yapıcak?
Her zaman ki gibi atara geldim ve bana hiç yakışmayan ama bi o kadar da çok sevdiğim gömleğimi ve kaprimi giydim.Dışarı çıkarken birilerinin taşındığını gördüm.Ece'nin yanında Aleyna'da vardı ve bana el kol hareketleri yapıyorlar.Bi an amaç ne diye bağırma isteğinde bulunsamda aldığım darbe sonucunda bundan vazgeçtim.Öküzün biri gelip bana çarptı.
''Önüne baksana be''
''Defol git kızım ya bide senle mi uğraşıcam'' :Bak egoiste bana kızım diyor.Görgüsüz hayvan.
''Ya bi git malmıdır nedir abicim ya''
''He mal. Uza küçük beyin'' Aslında ben bu tartışmayı uzatırdım da yüzünü gördüğümde beynimden vuruşmuşa çevrildim.Bu çocuk fazla mı tatlıydı ne?
İlk bölümle karşınızdayım.Öncelikle varsa yazım yanlışları için özür dilerim.Muhteşem bir kurguyla geldim.Kurgu mu tam bilemeyeceğim ama gerçeklikle payı var.İnşallah beklediğim tepkileri alırım.Bana lütfen düşüncelerinizi yorumlar kısmında belirtin.SEVGİLERİMLE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Beni Tanımazsın
Romance+Neden gittin? -Neden mi gittim?Sen benimle dalgamı geçiyorsun?O kadar lafı söyledikten sonra neden mi gittim oldu? +Bekleseydin lan bekleseydin.Sana aşık olduğumu anlamamı bekleseydin? -Bekleseydim. Vazgeçmişimdir belki?Belki de yorulmuşumdur?