CAPITOLUL 1

18 1 1
                                    

Haechan pov
M-am trezit de dimineață, m-am spălat pe față, m-am îmbrăcat și am plecat la cafenea să îmi iau salariul,apoi m-am întors acasă.

Haechan: Bun.60,61,62,63,64,...80,81,82,...90.Bun, ăștia îmi ajung. Acum să văd cum ajung la aeroport și să plec. Este prima dată când mă duc în Seoul.

La aeroport
Haechan pov
Haechan: Pe unde doamne să intru...aaa gata. Bun și acum?
Haechan: Ăăăă, bună ziua!
X: Buna ziua! Cum vă putem ajuta?
Haechan: Ăăăă, aș dori un bilet de avion.
X: Unde mai exact?
Haechan: În Monaco.
X: Poftiți! Miercuri la ora 15:30 aveți zborul! Altceva?
Haechan: Atât. Mulțumesc!

Miercuri

Haechan: A venit și ziua asta! O să îmi fie dor de tot și toate. Stai...* Îmi iau un sandwich cu roșii și salam,mă duc în curte și fac un buchet cu toate florile posibile, îl leg cu o ață găsită prin curte și plec la cimitir,oricum era în drumul meu.

Haechan pov

Mă plimbam prin cimitir,ceasul arăta 11:30. Mai aveam la dispoziție o oră până venea taxi-ul.
Haechan:*pun florile la mormântul bunicii mele și apoi mă pun în genunchi*
Haechan: Buni,azi plec la bunicul în America și astăzi este ultima zi în care ne mai vedem și vreau să ai grijă de tine acolo sus. Te iubesc!

Peste o oră jumătate

Haechan: Unde este...aaa.*mă așez pe locul de la geam al avionului și îmi fixez privirea pe fereastră.*
Haechan: Adio Coreea. Îmi vei lipsi!

Haechan pov
Stăteam și mă uitam pe geamul micuț la peisajele de o frumusețe uimitoare până când am adormit.
Mă trezesc,mă uit la ceas și văd că mai aveam o jumătate de oră până la aterizare.

Peste o oră

Haechan: Bun,și acum? Încotro? Am trăit toată viața la țară. Sunt total pe lângă cu tot ce este aici! Ce fac acum? Hiiiii!* a început să sune telefonul și am văzut că mă sună bunicul și îi răspund*
Matias( bunicul lui Haechan): Ai ajuns? Alo...Haechan...Alo!
Haechan:Nu mai am baterie. Sunt la un aeroport de lângă o plajă.
Matias: Rămâi acolo! Vin după tine!

Haechan pov

Ies din aeroport și mă duc pe plajă. Stăteam și admiram marea. Era prima dată când văd marea cu ochii mei. M-am pus jos pe nisip și începusem să admir priveliștea până când am observat doua fete venind spre mine. Una dintre ele era foarte frumoasă.

X: Ce urât ești! De când nu te-ai mai spălat?* îmi place să-mi bat joc de săraci*
Y: Ce par murdar ai! Du-te de aici!*îl împing*
Haechan: Bine, mă dau.* mă ridic și mă uit la acea fată,chiar era frumoasă."Oricum n-am nici-o șansă!"
X: Ce prost ești!
Y: Tu unde stai? În cocina de porci?
X: Lăsă-l! ORICUM ESTE UN NIMIC!
Haechan: *am plecat de langa fetele alea doua*

Haechan pov
"Doamne! Se vede că lumea pe aici nu este educată."M-am dus câțiva metri mai încolo și m-am așezat din nou pe nisip. Am întors capul și am văzut că acele fete venei iar spre mine.

X: Nu ai de gând să pleci?
Y: PLEACĂ!
Matias: HAECHAN!*îl strig*
Haechan:*am întors capul și am văzut că bunicul venise după mine. Am fugit spre el și l-am luat în brațe.*
Matias: Ce mare te-ai făcut! Ce făceai pe plajă cu fetele alea? Te-am deranjat?
Haechan: Deloc. Deveniseră enervante. M-am pus și jos pe plajă și au venit la mine spunand-umi că sunt urât și nespălat.
Matias: Mama ei de fată!
Haechan: Le cunoști?
Matias: Cea brunetă este fata șefului meu. Seamănă leit cu tatăl ei,doi încrezuți. Dacă îți mai spune ceva,sa nu o bagi în seamă.
Haechan: Cum adică?
Matias: Eu locuiesc la conacul unde lucrez și o să locuiești și tu acolo.
Haechan: Grozav!*spun cu silă știind că o să stau cu fata aia*
Matias: Hai să plecăm!
Haechan:*intru în mașină*
Matias: Să îți pui centura!
Haechan: Ăăăă,ce centură? Și cum se pune?
Matias:* mă uit puțin mirat la nepotul meu*
Matias: Asta,nepoate!*spun în timp ce îi pun centura*
Haechan: Să nu ai așteptări de la mine. O să mă fac de râs!
Matias: Când ajungem să vorbești frumos, în rest nu știu. Aaaa, să fii cuminte!
Haechan: Am fost eu vreodată rău?*spun în glumă*
Matias:*începusem să râd*
Matias: Nu,deloc!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 25, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

VALETULUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum