𝘑𝘰𝘯𝘢𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘸𝘰𝘬𝘦 𝘶𝘱 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝕯𝖎𝖔 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘳𝘮𝘴. 𝘈 𝘳𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘪𝘯𝘯𝘰𝘤𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘉𝘳𝘢𝘯𝘥𝘰'𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦. 𝘑𝘰𝘯𝘢𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘣𝘳𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘢 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘱𝘶𝘧𝘧𝘺 𝘴𝘶𝘳𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬𝘴. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘺.
𝘚𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘪𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘭𝘮 𝘦𝘹𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘳 𝘢𝘵 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦. 𝘏𝘰𝘱𝘦𝘧𝘶𝘭𝘭𝘺 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘢𝘤𝘤𝘦𝘱𝘵𝘦𝘥 𝘥𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺. 𝘑𝘰𝘯𝘢𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘪𝘧 𝘋𝘪𝘰 𝘩𝘢𝘥 𝘥𝘪𝘴𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘧𝘦. 𝘉𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘧𝘦.
𝘑𝘰𝘩𝘯𝘢𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘵𝘰𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘰𝘺 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. 𝘞𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘣𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘩𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘸? 𝘊𝘢𝘯'𝘵 𝘣𝘦. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘦𝘹𝘤𝘪𝘵𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘰𝘯𝘭𝘪𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘯, 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘯𝘰 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯 𝘵𝘰 𝘧𝘦𝘢𝘳 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦.
"𝘋𝘪𝘰."
𝘛𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘰𝘺 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴, 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘧𝘶𝘭 𝘨𝘳𝘪𝘯. 𝘚𝘦𝘦𝘮𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘥𝘢𝘪𝘭𝘺 𝘳𝘰𝘶𝘵𝘪𝘯𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯.
"𝘑𝘰𝘫𝘰."
"𝘋𝘪𝘰.."
"𝘑𝘰𝘫𝘰.."
"𝘋𝘪𝘰..."
"𝘑𝘰𝘫𝘰..."
"𝘋𝘪𝘰!"
"𝘑𝘰𝘫𝘰!"
𝘏𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘵𝘢𝘤𝘬𝘭𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭𝘦𝘳 𝘮𝘢𝘭𝘦. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘩𝘢𝘥 𝘧𝘢𝘭𝘭𝘦𝘯 𝘰𝘧𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘥. 𝘋𝘳𝘢𝘨𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘧𝘰𝘭𝘥𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘥 𝘴𝘩𝘦𝘦𝘵𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘮. 𝘑𝘰𝘯𝘢𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘧𝘰𝘭𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘪𝘥 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘸 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘳𝘦𝘤𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘧𝘰𝘭𝘥𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘳𝘪𝘯𝘬𝘭𝘦𝘴. 𝘏𝘦 𝘭𝘪𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘣𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘩𝘶𝘧𝘧. 𝘋𝘪𝘰 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘳𝘪𝘶𝘮𝘱𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘵 𝘶𝘱, 𝘤𝘳𝘢𝘸𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘢𝘯𝘵 𝘣𝘦𝘥𝘴𝘩𝘦𝘦𝘵𝘴.
"𝘠𝘰𝘶 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘧𝘢𝘴𝘵"
"𝘠𝘰𝘶 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘴𝘭𝘰𝘸.."
"𝘛𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘧𝘢𝘪𝘳"
𝘛𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘴𝘸𝘶𝘯𝘨 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺𝘴 𝘳𝘦𝘷𝘦𝘢𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘯𝘰𝘵 𝘴𝘰 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘑𝘰𝘦𝘴𝘵𝘢𝘳. 𝘋𝘪𝘰 𝘳𝘰𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘦𝘯𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥, 𝘳𝘢𝘪𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘥𝘦𝘭𝘪𝘤𝘢𝘵𝘦 𝘱𝘪𝘯𝘬 𝘥𝘶𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘵𝘰 𝘑𝘰𝘩𝘯𝘢𝘵𝘩𝘢𝘯'𝘴 𝘦𝘢𝘳 𝘪𝘯 𝘸𝘩𝘪𝘴𝘱𝘦𝘳.
"𝘉𝘶𝘴𝘵𝘦𝘥..."
𝘑𝘰𝘩𝘯𝘢𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥. 𝘏𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥. 𝘉𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘩𝘦𝘭𝘱 𝘪𝘵. 𝘏𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘶𝘳𝘴𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘑𝘰𝘦𝘴𝘵𝘢𝘳 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮.
𝘈 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘹𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘤𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘰𝘺, 𝘸𝘩𝘰 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘲𝘶𝘪𝘳𝘬𝘦𝘥 𝘢 𝘣𝘳𝘰𝘸 𝘴𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘧𝘦𝘳 𝘭𝘪𝘱.
"𝘖𝘰𝘱𝘴"
YOU ARE READING
𝔖𝔥𝔬𝔱𝔞! 𝕯𝖎𝖔 x JoJo
Romance𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚘𝚖𝚒𝚎𝚜- 𝚂𝚘 𝚞𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐 𝙳𝚒𝚘 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝚞𝚑 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚋𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝙹𝚘𝙹𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝙳𝚒𝙾. 𝚄𝚑 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝...