Sabah olmuştu ve her zaman ki gibi okula gitmek için süsleniyordum. Tabi ben süslenmek kelimesini biraz abartırım. Yani fazla makyaj yapmam en azından fazla sürmem. Saçımı yaparken
Annem "Yağmur hadi çabuk in aşagıya yine süsleniyosun dime (tabi annem biraz abartsada kahvaltıya her seferinde geç giderim buda annemin çok sinir olduğu konulardan biri... ) kahvaltıya geç kalacaksın yine "
"Tamam anne geliyorum hemen "
Kahvaltıya indim ve herkez gitmiş. Pardon ben ailemi anlatmayı unutmuşum. Babam çok iyidir özünde ama damarına basınca .... Gerisini siz anladınız. Annem benim canım, herşeyim çok ama çok seviyorum onu bana ne kadar kızsada asla bana kıyamaz. Sonra ablam var adı melek (adının melek olduguna bakmayın o varya o cok gıcık tır kendisi )neyse ama yine iyi kızdır herkez onla iyi anlaşır bir tek ben anlaşamam nedense. Oyle iste biz 4 kişilik aileyiz. Ama ailemi cok severim....
Sonunda evden çıkıyorum yani okula gidiyorum. Ha bu arada benim çok yakın arkadaşım var adi irem oy şimdiden onu çok özledim yaaaa ...
Okula yürüyerek giderim hep.yürümeyi severim sabahlari temiz oksijen solumak iyi geliyo hem sporda yapmis oluyorum.
Sınıfa girdigimde birisi bana bagiriyor. (Kim acaba ??)
Tabiki iremmmm
"Yağmur sana çok güzel haberim var "
"Ne haberi söyle "
" Bak şimdi bizim selen varya (selen cok yakin olmasada muhabbet ettigim bir arkadasim iyi kizdir kendisi ) he arkadasi evinde parti veriyormus selen dediki sizde gelin beraber gidelim annem tek gitmeme izin vermez dedi ne dersin gidelim mi ?? "
" bilmiyorum ya annemin haberi yok "
"Izin alirizz bu aksam ya gidelim orda ortam süper olur."
" bakarız "(tabi ben cok istiyorum gitmek ama son noktayi annem koyar )
"Bak o zaman "
"Tamam"
Okul bitti ve biz eve gidiyoruz annemden izin koparmaya ....
"Anneeeeeeee "
"Efendim kızım "
"Anne sana bişey dicez iremle "
"Bakalım yine ne isticeniz "
"Offf anne her geldigimizde surekli bunu soyluyorsun sanki bisey istiyoz her seferinde "
"Sanki istemiyonuz yağmur "(Gerçi annem hakliydi iremle ne zaman annemin yanina gitsek surekli bir sey istemek icin gideriz )
"Evet doğru istiyoruz özür dileriz "
"He soyle bakayim ne istiyorsunuz "
"Bizim sinifta selen varya onun arkadasi parti duzenliyormus bizide davet etti gidebilirmiyiz. "
"Partimi !!!! Baban biliyo mu ? "
"Hayir nerden bilsin ki zaten erken doneriz parti gündüzmus "
"Himmm "
"Lütfennnnnnnnnnn "
"Tamam ama erken gelmek şartıyla tamam mı "
"Tamam söz anneciğim "
Tabi biz hemen odama çıkıp üstümüzü giydik. Ben saçlarımı yaparken iremde makyaj yapiyordu 1 saat boyunca süslendik diyebilirim.
Sonra kapı çaldı. Ben hemen koştum kapıya açtığım da bir de ne göreyim. Selen ve tayfası. Yani arkadaşlarıyla gelmiş ama biz tanımıyoruz hiçbirini.
"Hadi yağmur hala hazırlanamadiniz mi "
"Tamam geliyoruz, iremmmmmmm hadi gidiyoruz."
Selen bizi arkadaslariyla tanıştırdı yalniz ben size bir sey demeyi unuttum tayfada bizle beraber 4 kiz 5 erkek var (aman tanrım didimmmmm )
Evet simdi parti yerine geldik gelmesine ama evi gormeniz lazim ev ev degil sanki şato tabi biz kizin zengin oldugunu simdi öğrendik.
Ama ortam şahane yani anlatsam inanmazsiniz...
Eve girdik muzikler, yemekler (abur cubur ), heryer de yakışıklı oğlanlar. (offff offf )
Evet ben ortamı incelerken irem, selen ve tayfası yok olmuş. ( şimdi işin yoksa onları ara bu evde ) ben hem evi inceliyom hemde iremleri ariyorum.
Evin her tarafını gezdim ama bulamadım hiçbirini. Neyse bende gidiyim içecek alayim bariiii. O kadar çok çeşit varki hangisini alsam acaba diye içimden düşünürken.
"Bence koktey al çok lezzetli denemende fayda var." (buda kim ??? )
Bu ses nerden geldi diye etrafima baktim birde ne göreyim boylu poslu biri ( bir erkek te ne ararsan var yani )
"Bende ondan alacaktım tavsiyen için sağol "
"Rica ederim. Bu ara da benim adım Emre. Senin adin ne "
"Benim adim da Yağmur. "
"Bu partide ki herkezi tanırım ama seni şimdiye kadar hiç görmedim " (bende her partiye gitsem bende herkezi tanirim )
"Bilmem bende seni hiç görmedim "
O arada biz muhabbet ederken irem geldi yanımıza
"Nerdesin ya Yağmur kac saatten beri seni ariyorum. Nerdeydin ? Bu kim ? tanıştırmicakmisin beni yeni arkadasinla "
"Bende sizi aradim ama bulamadim. Bu Emre daha yeni tanıştık "
"Meraba ben irem , yağmur 'un en yakın arkadaşı. Tanıştığıma çok memnun oldum."( memnun olmuşmuş tabi gördü çocuğun tipini hemen bi kibarlik falan )
"Meraba bende memmun oldum, neyse ben sizi meşgul etmiyim. Görüşürüz yağmur. "
"Görüşürüz "
"Niye gitti simdi bu yağmur "
"Kaçırdın çocuğu irem sen gelmeden önce ne güzel muhabbet ediyoduk."
"Simdi suclu ben mi oldum neyse hadi seni tanistirmam gereken kisiler var."
"Tamam "
Arkadaşlar bu ilk kitabım eger begendiyseniz yorumlarinizi eksik etmeyim 2. Bölüm yolda ... :D :D
"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmeyi Ağır Ödüyorum..
ChickLitŞimdi senden vazmıgeçmeli ?? Masal olup yola devam mı etmeli ?? Ben kalpten sorumlu,aşka sorumluydum Anladım her şey sensin..