Bu bölümü manga ''nın dursun zaman adli sarkisiyla yazdim bu bolumu o sarkiyla okumanizi tavsiye ederim...
Oylarinizi bekliyorum....Sabah oldugu zaman hemen yataktan kalkip duş aldım ve hemen dopabima gittim bugün nede olsa önemli bir gün.
O yuzden guzel olmam şarttı. Su ana kadar hic giymedigim bir sey olmasi lazım. Ve dolabimdan cicekli kisa bir elbise cikardim. Hic giymedigim bir elbise sonra saçımı hafif dalgalandirip sade bir makyaj yaptim deri ceketimi alip evden cabucak ciktim.
Yolda giderken iremi arayip haber verdim. İrem bile benden daha heyecanlıydı. Kafeye gittigim zaman gözlerim hemen emreyi aradı. Kafeye bakinirken bana el sallayan birini gordum ve gozlerim hemen oraya kaydi. Baktim ki emre !
Beni gorunce ayaga kalkti ve
"Selam "
"Selam emre "dedim ve masaya oturdum oda benim karsima gecip oturdu.
"Gorusmeyeli nasilsin. Nerdeyse bayadan beri görüşmüyoruz dime "dedi
"Haklisin sen :seni ararim dedikten 1 hafta gecti nerdeyse "dedim sinirli bir sesle.
"Kusura bakma ya. Bu hafta cok yogundum o yuzden seni arayamadim "dedi üzülerek.
"Neyse sonucta bulustuk mu bulustuk gerisi önemli degil "dedim
"Ne icersin "dedi
"Türk kahvesi aliyim "dedim
"Tamam bende aynisindan aliyim o zaman "dedi ve garsona siparişi verdi.
10 dkka oyle kacamak bakislar attik birbirimize bende
"Ee önemli bir şey konusacaktin. Bu kadar önemli olan ne "dedim
"Aslinda ben kahveleri icip sonra sahile ineriz diye dusunmustum orda soylemeyi düşünüyorum. Sahil bugün cok güzel " dedi
Bilseydim sahile inicegimizi hic kafeye gelmezdim yaaa. Nede olsa onemli konuşacak geciktirmemek lazim. Ama şu an cok merak ettim ya.
"Peki tamam. Sahil guzel bugünlerde orda konusmamiz iyi olur "dedim
Kahvelerimiz geldi ben hemen bitsin diye hizli icmeye basladim. Ne kadar hizli icebilirdim ki en fazla. En sonunda bitirip lavaboya gittim. Makyajimi tazeleyip emrenin yanina gittim ki telefonla konuşuyormuş ama benim geldigimi gorunce hemen kapatti.
Onunda kahvesi bitmisti.
"Ne oldu ben gelince kapattin telefonu önemli bir seyse konusabilirsin yani "dedim
"Yoo zaten bitmisti konusmamiz "dedi ama bence bitmisti o konusma.
"Kahvelerimiz bitigine gore hesabi isteyebiliriz dime "dedi
"Tamam "dedim hesabi da odeyip ciktik ve yavas yavas sahilin yolunu tuttuk.
Yürürken ikimizde birbirimize bakamadik konusmadikta sonra bir baktik sahildeyiz emre hemen konuya girdi
"Yağmur"
"Efendim emre "
"Lafi uzatmaya gerek yok bence "dedi
"Evet seni dinliyorum "
"Bak yağmur seni fazla tanimiyorum ama sen hem cok güzel hemde cok olgunsun ve degisiksin yani o kadar kiz tanidim ama sen butun kizlardan farklisin beni sana ceken birsey var."dedi
"Nasıl yani "dedim anlamamış gibi
"Sen ne demek istedigimi cok iyi anladin "dedi
Ben sadece tebessüm ettim.yanimiza baloncu geldi elindeki butin balonlari emreye verdi.sonra gitti ama belliki emreyle anlasmislardi belkide o telefon görüşmesi ola bilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmeyi Ağır Ödüyorum..
Chick-LitŞimdi senden vazmıgeçmeli ?? Masal olup yola devam mı etmeli ?? Ben kalpten sorumlu,aşka sorumluydum Anladım her şey sensin..