Suutelen edessäni seisovaa poikaa intohimoisesti ja samalla laitan luokan oven varovasti lukkoon. Irtaudun suudelmasta siksi aikaa kun vien hänet opettajan pöydän taakse ja työnnän hänet varovasti seinää vasten. Asetan käteni hänen lanteilleen ja suutelen hänen pehmeitä huuliaan. Hänen suudelmansa alkaa kiihottua ja näen hänen katseensa loimuavan intohimosta. Vien käteni varovasti hänen paitansa alle ja tunnustelen hänen vartaloaan. Tunnen hänen pehmeän kielen suussani ja vien käteni hänen housujensa alle tunnustellen hänen jäykistynyttä penistään. Otan kiinni hänen housujen reunuksesta ja vedän hänen housujaan alas samalla kun hän tunnustelee lantiotani lämpimillä sileillä käsillään. Hänen kätensä liukuvat housujeni reunukselle ja alkavat vetämään niitä hitaasti alas.
Siirryn nojaamaan opettajan pöytää vasten ja hän asettuu polvilleen penikseni tasolle. Tunnen, kuinka hän alkaa sivellä sykkivää penistäni. Hänen lämmin käsi tuntuu niin hyvälle, että kiihotun vieläkin enemmän.
Hän alkaa liikuttamaan esinahkaani pehmeällä ja hennolla otteella. Esinahkaa liikuttaessa hän katsoo minua kiihottuneella katseellaan ennen kuin hän alkaa imemään penistäni.
Hän työntää esinahkani alas ja nuolee varovasti penikseni kärkeä. Tunnen penikseni liukuvan hänen lämpimään suuhunsa ja laitan käteni hänen sileisiin hiuksiin. Työnnän varovasti hänen päätään lähemmäs ja tunnen penikseni liukuvan syvälle hänen suuhunsa. Hiukan siemennestettä valuu hänen suuhunsa ja työnnän hänen päänsä kauemmas, jotta hän voi niellä. Tämän jälkeen hän nousee ylös suutelemaan minua ja minä käännän hänet opettajan pöytää vasten. Hän nousee pöydälle makaamaan selälleen ja asetan hänet hyvään asentoon. Suutelen häntä hieman ennen kuin työnnän penikseni häneen.
Liu-utan penikseni hitaasti hänen sisäänsä kiihottuen samalla hänen hiljaisesta huohkaisusta. Liikun hänen sisällään ja hän voihkaisee hiljaa joka kerta, kun työnnän penistäni syvälle häneen. Peitän hänen suunsa hennosti kädelläni, jottei äänet kantautuisi käytäviin. Hän kiihottuu tästä ja vetää minut intohimoiseen suuteluun. Hän irrottautuu ja pyytää minua liikkumaan nopeammin hänen sisällään. Kiihotumme entistä enemmän ja hän pyytää työntämään penistäni syvemmälle hänen sisälleen. Hän ilmaisee haluavansa vaihtaa myös asentoa, joten nostan hänet syliin ja painan seinää vasten. Lasken häntä alemmaksi penikseni päälle. Työnnän penikseni syvälle häneen ja me molemmat voihkaisemme. Pysähdymme hetkeksi kuuntelemaan käytävää. Kukaan ei ilmeisesti kuullut voihkaisuamme, sillä käytävästä ei kuulunut mitään.
Vien hänet takaisin selälleen pöydän päälle makaamaan. Jatkamme puuhiamme ja tunnen, kuinka alan olla lähellä tulemista. Otan hellästi kiinni hänen peniksestään ja alan vetämään hänen esinahkaansa samaan tahtiin, kun työnnän penistäni hänen sisälleen. Hänen peniksensä alkaa sykkiä ja tunnen myös omani sykkivän. Tunnen olevani laukeavaisillani ja työnnän penikseni syvälle häneen. Me tulemme yhtä aikaa ja voihkaisemme. Vedän penikseni hänestä ja syöksyn suutelemaan hänen silkkisen pehmeitä huulia. Nostan hänet samalla alas pöydältä.
YOU ARE READING
Tosi homoa
Teen Fiction18+. Homoseksiä. Ei lapsille. Luethan omalla vastuulla ;) Yhden kohtauksen kestäviä tarinoita, eli ei mitään varsinaista pitkää tarinaa, vain satunnaisia erilaisia seksikohtauksia. (Ja pyydän anteeksi jos on hieman sekavaa tekstiä)