Capitolul 1 O Fantoma!

415 23 6
                                    

Si am ajuns, m-am intalnit cu managerul
M:ai ajuns bine, sa vedem,pai la si 50 trebuie sa te duci in birou,este pe langa zona de petrecere 5 si zona polara,animatronicele nu iti pot face nimic dar vreau sa fi foarte atent pe camere.Uite cheia, e si 45 succes!
J:multumesc.
Am intrat inauntru si m-am dus in birou unde am fost surprins de un sunet

"TRRRRRR ahh alo,alo Buna.Am inregistrat acest mesaj pentru a te ajuta pe parcursul noptilor,dupa cum observi sunt trei usi si pe masa ai un cap de Freddy ,o lanterna si o cutie muzicala,ei bine,nu o folosii decat cand auzi o melodie ciudata,unele animatronice te vad ca un schelet de metal fara costum,in prima noapte nu trebuie sa te sperii,ohh dar ceva foarte important,cand auzi un BOOM inchide usa din fata REPEDE, e pentru wolfy,se catapulteaza,stiu ciudat.Pentru moment cred ca e destul,ohh am uitat sa ma prezit.Eu sunt Fritz Smith ok succes."
POFTIM,Fritz Smith, ASA IL CHEMA PE TATA, MAMA A ZIS CA AM MURIT CAND M-am nascut,nu a zis nimic de asta.Cand dintr-o data s-a auzit o melodie,am invartit cutia,o fata care parea pictata a trecut prin fata mea.Am crezut ca am halucinatii,dar apoi am zis sa ma uit pe camere AAAAAA ce drq era o fantoma, ca o femeie,era oarba,adica nu avea ochii, statea in genuchi si plangea,apoi a disparut,
Dintr-o data a sunat ora 6 ...
Incep sa cred ca e ceva in neregula aici...

Ok deci daca nu stiti la ce m-am referit... era despre marionnete si mama lui care se zice ca bantuie localul unde copilul ei a fost ucis si transformat in marrionnete si daca nu o stiti melodia cu clipul o explica foarte bine.

Fnaf ff(viitorul fnaf)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum