3 cuvinte

2 0 0
                                    

Dezamagire, retragere, păsare, 3 cuvinte, 2 stări, o actiune.
Dezamagire. Cu toții ne simțim dezamăgiți și compătimiți uneori, fata de noi, fata de un prieten, fata de cineva drag noua și tot așa, acest sentiment este unul total normal, e normal să fii dezamăgit sau compătimit, viața nu e așa roz pe cum credem.
Retragere. Cu toții simțim nevoia să ne retragem dintr-un anumit mediu care nu ne e favorabil din mai multe puncte de vedere sau se presupune a fi un așa zis "mediu toxic".
Asta e cel mai bine să facem când ne simțim in plus într-un anumit grup sau când vedem că cineva drag noua se îndepărtează fără nici o circumstanța.
Pentru binele nostru e bine să ne retragem noi când avem dubii legate de anumite lucruri înainte să fim tot noi "aia afectați"!
Păsare. Cu toții suntem curioși de anumite lucruri, ce mai face x? Ce mai zice y? Cum se simte z? Și tot așa, e bine să îți pese de anumite lucruri și de anumite persoane, dar nu o face într-un mod constant pentru că dacă tu o faci într-un mod constant iar persoanei respective nu ii place, s-ar putea ca prietenia voastră să se strice ușor ușor, da, e bine să îți pese, dar nu prea mult, uneori e bine să păstrezi o anumită distanță fata de anumiți oameni.

Fuck it Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum