V. časť

482 69 2
                                    

Pocítil jemné šteklenie na tvári. Nebolo mu to práve nepríjemné, len chcel, aby to prestalo. Potriasol hlavou, no šteklenie neprestávalo, len prešlo k perám. Márne fúkal, šteklenie neprestávalo. Musel otvoriť oči.

Silver, ktorá ho už hodnú chvíľu šteklila s prameňom vlasov čakala, kým sa zobudí. Keď otvoril oči, usmiala sa naňho. A on jej úsmev opätoval. Bol to ten najkrajší úsmev, aký kedy videla. Úprimný, jemný, ranný. Taký, ktorý by lámal ženské srdcia.

„Čo tu robíš, princezná?“ spýtal sa chrapľavým hlasom. Ten mal ráno vždy a Silver sa to páčilo.

„V noci si ma opustil, tak som nadránom prišla ja za tebou.“

„Nebol by som ťa opustil, kebyže ma nekopeš.“

„Vymýšľaš si. Ja nekopem.“

„Len som si myslel, že by nebolo najlepšie, keby nás vaši ráno našli,“ chytil ju za ruku. Nechcel, aby vedela o jeho nočných morách.

„Čo tam po nich, mne bolo dobre.“

„Prepáč, nabudúce to nespravím.“

Silver pootočila hlavu a jemne Henryho pobozkala na plece. Vložila do toho toľko nehy, koľko len vedela. Chcela, aby cítil, že všetko je v poriadku.

„Poď sa najesť, Henry. Dnes máme toasty.“

„Hmm, milujem toasty. Ale ešte viac milujem...“ pozrel na Silver a prstami jej prešiel po tvári, „...spánok.“

„Ehm,“ zabručala Silver.

„Čo? Čakala si niečo iné?“

„Možno.“

„Hej? A čo také?“

„Hmm, ja neviem. Tak napríklad...“ pomaly sa k nemu priblížila. Pery mali na dosah, „...jedenie.“

Henry ju už chcel pobozkať, no ona sa odtiahla. Silver vyskočila z postele a jemu sa naskytol chvíľkový pohľad na jej pozadie.

„Poď raňajkovať, ináák...“ vyzývala ho.

„Inak čo?“

„Inak neuvidíš, ako sexy dokážem jesť.“

Obaja sa rozosmiali. Takýto dôvod Henrymu stačil na to, aby vstal na nohy – a aby sa nich udržal. Spolu zišli dolu schodmi a mierili do kuchyne, kde už raňajkoval Luke spolu s Flamingovcami.

„Dobré ráno, rodina a priatelia,“ vošla do kuchyne ešte bosá Silver.

„Bré ráno, zlato. Dnes si sa nejako dobre vyspala.“

„Hmm, asi hej,“ očkom pozrela na Henryho. Usmieval sa na ňu.

Po raňajkách, ktoré sa Silver pokúšala čo najviac predĺžiť, vyrážali obyvatelia útulnej chaty na výlet na miestny vrch. Počasie prialo najmä lyžiarom, ktorí to naplno využívali. Nelyžiari sa uvelebili v malej kaviarničke na začiatku lyžiarskeho svahu.

Pani Flamingová s pani Harringovou, ktorá sa vďaka vypuklému brušku nemôže lyžovať, vybrali stolík v rohu miestnosti. Silver sa k nim pripojila spolu s Henrym. Silver sa lyžovať nevedela, no Henry hej. Ona však mala pocit, že Henry sa nechcel ísť lyžovať len kvôli nej. Bolo jej to ľúto, pretože chcela, aby si aj Henry užil slnečného dňa.

Ku stolu prišla čašníčka. Dlhé ebenové vlasy mala spletené do vrkoča a na tvári jej vynikalo husté – no upravené – obočie. Tippy – stálo na jej menovke.

„Dobrý deň, čo si dáte?“

Silver a jej mama si ako vždy objednali škoricový čaj. Obe ho jeho chuť poznali spamäti a obe ho milovali. Už bol u nich tradíciou.

silver flamingováWhere stories live. Discover now