La naiba .. Servieta ..

52 2 0
                                    

CE OM ! Acum ma pune sa intru in casa prietenei mele cele mai bune . Nu pot sa cred ce scarba de om . In orice caz trebuie sa am servieta aia blestemata .. O fac si pe asta ..

- E ultima data , bine ?

- Teo ..

- Alex , trebuie sa avem servieta aia . TREBUIE !

- Sper sa merite ..

Am plecat spre baie ca sa ma spal insa mi-am dat seama ca Alex se cam suparase .. Ce idioata sunt .. Dar ce sa fac ? Am nevoie de servieta aia ! AM NEVOIE DE EA MAI MULT DECAT ORICE ! Am facut un dus rece care m-a trezit , apoi am mers sa vad daca Alex era bine un camera .

- Esti ok ? spun pe un ton " stangaci "

- De ce nu as fi ?

- Te-am suparat mai devreme .. Stiu ca nu vrei sa recunosti dar eu am nev- ..

Ma intrerupe .. Dar nu in cuvinte . Isi apropie capul de mine si isi uneste buzele cu ale mele .. Am fost surprinsa . Desi il mai sarutasem pe Alex , a fost diferit acum . El a " avut ideea " si .. A fost dragut . L-am luat in brate si l-am mai sarutat o data .

- Te iubesc .. Imi pare rau ca mi-a luat asa mult sa iti spun asta .

- Alex ..

Nu am reusit sa spun decat atat . Cineva batea la usa agresiv , probabil si cu picioarele .

- Alex .. ?

Plecam spre intrare , Alex fiind in fata mea . Bataile inca se auzeau , ba chiar mult mai tare . Cand am ajuns acolo Alex a vrut sa deschida usa , dar Den si inca cativa amici de-ai lui au intrat ca si cum era casa lor . Nu m-am putut abtine si i-am injurat putin , iar Den m-a luat de gat si m-a impins pana la cel mai apropiat perete . Alex a intervenit dandu-i lui Den un pumn , insa cei 2 amici ai lui Den l-au imobilizat . Nenorocitul de Den m-a apucat iar de gat , cat si de o mana . Se uita la mine ranjind , in timp ce Alex ii injura si-si baga tot ce apuca in ei . Alex s-a oprit uitandu-se in continuare la Den cu cel mai mare dispret .

- Las' ca vezi tu nenorocitule !

- Lasa ca vezi TU ..

- Nu mai ranji ca prostu si dai drumu' lui Teo , jeg infect !

Alex se uita la Den si Den la el . Si-a intors capul spre mine si m-a sarutat . Alex a fost asa neplacut surprins incat a scapat in 2 secunde din " stransoarea " amicilor lui Den . Au inceput sa-si dea pumni si palme unul altuia . Am incercat sa-i despart .

- Alex opreste-te ! Alex ! ALEX ! Te rog ..

Am spus " Te rog " cu ultima speranta si ultima suflare . S-a oprit , luandu-ma in brate . Am ramas muta .

- Plecati dracului de aici jegosilor ! PLECATI !

Den s-a aplecat si a luat servieta pe care o voiam asa mult .

- Haha .. Dar nu doreati voi .. Asta ?

CriminalsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum