#1

1.4K 57 6
                                    

Muzika e larte degjohej deri jashte nderteses.Hyri nga dera tjeter mbrapa nderteses pa u vene re nga askush. Veshur me nje hoodie te zi e cila i mbulonte edhe pantallonat e saj te shkurtera e dukej sikur s'kishte te veshur asgje poshte . Kapuci i bluzes mbulonte fytyren pervec flokeve te zinj korb qe i kishte lene te pa kapura .
Nuk ishte nje veshje e pershtatshme per ne disko por asaj nuk i interesonte .
Gjithesesi ajo nuk kishte ardhur per tu argetuar.Duke ecur ne ate korridor te erret per te shkuar brenda papritur dikush e shtyn tutje.

-Hap rrugen! - i tha nje ze i forte burri.
-Edhe ti me duhesh.-tha me te vogel dhe u kthye nga degjoi zerin.
Perpara qendronte nje burre shume i bukur ku pershtypje i bene tiparet e tij te erreta qe i jepnin nje pamje me burrerore edhe floket e tij te zi qe i binin pak ne syte e tij kafe. Epo nuk ishte vetem ku mbrapa tij qendronin gjithe ato burra te veshur me te zeza njesoj si ai vetem se ne dallim nga ata ky kishte kemishen e tij te bardhe te hapur deri ne gjyks.
Ato burrat mbrapa duhet te jene truperojat e tij mendoi duke pare kufjet qe ata kishin ne njerin vesh. Dukej qe ishte nje njeri i rendesishem ama nuk kishte kohe te merrej me te.

-Si the ? Cfare te duket vetja qe te te hap rrugen ty?Ke vend mjaftueshem per te kaluar.- ia ktheu ajo.
-Pa shiko vogelushja , shume gjuhen e gjate e paska . E di se me ke po flet?
-Nuk jam e interesuar . Do ishte mir qe ju te kerkoni te falur dhe une te iki. Nuk kam kohe te rri ketu me ty.

Edhe atij aq iu desht qe ta shtynte vajzen me force ne mur e ti bertiste. Epo ai ishte mafiozi me i madh qe e kishin frike te gjithe e askush nuk ka guxuar ti flasi keshtu e jo me ti kerkoi ai te falur.
-Shiko ketu ti . Nuk me njeh mire kush jam e po te le kete here meqe je dhe femi ama ta dish qe une nuk i kerkoj falje askujt . Te ishte dikush tjeter ne vendin tend ia kisha futur plumbin ne lule te ballit prandaj ik tani shko fli gjume se te ka kaluar orari .
Dhe me aq u largua i ndjekur nga rojet e tij te cilet kishin ngelur te habitur nga menyra sesi ajo i foli shefit te tyre.
E ajo kishte ngelur aty me duart grusht .
Do ti kishte thene disa fjale te mira atij . Askush nuk mund ti fliste asaj ne kete menyre e jo me ta quanin femij .
-Do te shihemi prap injorant.-tha ajo ne shqip dhe u nis te hynte mbrenda ku zhurma e muzikes sa vinte e rritej .

Sapo hyri brenda e ndesh me eren e alkolit e asaj te cigares . Ndaloi ne vend dhe filloi duke mallkuar injorantin qe e kishte vonuar per te ardhur ne kohe. Nje grup djemsh kishin kapur miken e saj me te mire dhe po e ngacmonin ate , gje qe ishte vene re nga te gjithe ata qe ishin mbrenda . Epo ai grup nuk ishin kushdo pervec se nje nder armiket e saj . Shume here jane munduar tu shkaktojne probleme por si gjithmone nuk ia kane arritur.

-He pra perse nuk flet ?Kur eshte ajo shefja jote ketu nuk rrin kaq e heshtur. Uuu me fal ajo eshte mikja jote gjithashtu apo jo ? Po tani ku eshte ajo kur ti ke nevoje? Engjelli nuk eshte ne kohe per te te shpetuar .
-Epo me kaq mjafton.-tha Engjelli ku si fillim me nje thike gjuajti drejt muzikantit pa e demtuar ama mjaftueshem per te qe ai te ndalonte muziken e tani e gjithe vemendja ishte tek ai qe po i bertiste Sasyt.

-Nje zog me tha qe te ka marr malli per mua Djall.-tha Engjelli duke bere qe tani e gjithe vemendja te binte tek ajo por jo vetem e atyre.
-Uu edhe une qe per nje moment mendova qe nuk do vije.
-Ta dija qe do te te merrte malli kaq shume per mua do te te kisha sjelle dhe nje dhurate per te te ngushelluar.-tha ajo duke u ngerdhqeshur.

Heyy . Kjo eshte pjesa e pare e historise .
Me thoni si ju duket dhe a duhet ta vazhdoj apo jo .

Love y all😇

I don't need you.....( Shqip)Where stories live. Discover now