Prima zapada calumea din an venise si baietii erau cei mai fericiti, evident. Pana mea, era pauza mare plus muream de foame, trebuia sa merg la magazin sa imi iau de mancare. Cum scoala era in renovare, toti circulam pe scarile profesorilor. Ingramadeala maxima. Nu le-am inteles niciodata entuziasmul pentru zapada ( - insa acum, 4 ani mai tarziu am stat noaptea intr-un parc cu prietenele si ne bateam la propriu cu zapada ca niste retarde, dar ne-am distrat de minune - pe atunci nu stiam ca inseamna sa fii liber).
II injuram pe toti in gand - nu aveam tupeul sa ii infrunt - cand l-am vazut. Toate gandurile negative s-au evaporat, era in fata mea si nimic nu mai conta ( acum tot o tipa mi-a zis " spune-i ca se face o aura in jurul lui cand il vezi, doamne ce filme ne dam" dar nu stia ca eu asa mi-l imaginam). Eram parca hipnotizata, privirea fixata pe el. Nu stiu cum si cand, dar o usa de la o clasa s-a deschis, lovindu-l in cap, el impleticindu-se inapoi. Aproate ne-am atins, din nou, dar el nu stia. 'Ce pula mea' sunt cuvintele care si azi imi amintesc de faza asta, uneori. Tot holul a inceput sa rada.
- Ce impiedicat esti. am spus, nu stiu de unde am avut curajul, dar m-am gandit ca nu puteam eu sa ma fac mai mult de ras. Prietenul lui, un badass la fel de mare se intoarce si zice:
- Nu iti e bine? ; nu, ma gandeam
-Poftim? zic putin derutata, in ce cacat m-am bagat?
-Cum adica poftim? Poate ai nevoie de un spalat sa te calmezi. - zice in timp ce se apropie periculos si ma trage de brat catre el. Deja ma pisam pe mine, dar nu imi puteam lua privirea de la el. Ne uitam unul in ochii celuilalt, fara sa spunem nimic, ca de obicei.
-Esti surda? se rasteste blondul si ma strange mai tare incat sa ma doara.
- Las-o . - zice el incet
-Ce? se intoarce asta care ma tinea ostatica confuz
-Am zis sa o lasi ba! volumul vocii i-a crescut cu mult de la ulrimul ordin.
Vine si il trage pe tip de langa mine, noroc, pentru ce nu imi mai simteam mana. S-a uitat o ultima data la mine si a plecat. Voiam sa ii spun ca imi pare rau, dar nu am apucat.