Lavinya'm.
Meleğim, nasılsın?
Ben iyi gibiyim. Sana, yokluğuna alıştım gibi. Elbet alışmak kolay olmadı, ama sen de istemedin arkandan çok üzülmemi. Seni üzmek istemedim.
Sen gittin gideli çok şey değişti be Lavinya.
Ben değiştim ama sana karşı olan duygularım hiçbir zaman değişmedi. Hep aynı kaldılar, yine gelsen yine severim seni. Hâlâ da seviyorum zaten. Unutma bunu.
Ellerim arasından kayıp giden gençliğimi oradaki duvarlara kazıyacağım demiştin.
Bunu yaptığını biliyorum. Çünkü bazı geceler, kalbimde dayanılmaz bir ağrı oluyor ve kalbime kazdığını hissediyorum.
Lavinya'm.
Hâlâ seni istiyorum.
Bunun bencillik olduğunu biliyorum ama kendime engel olamıyorum. Lütfen bana kızma. Seni sevdiğimden oluyor bunlar hep.
Sen gittin gideli bir yıl geçti Lavinya'm. Sana minnettarım. Hiçbir zaman kim olduğumu sorgulamadın, çünkü biliyordum ki ilgiye ihtiyacın vardı. Sana o ilgiyi ve sevgiyi ancak ben verebilirdim. Bunu geri çevirmek istemedin.
Hayır, kendimi kullanılmış gibi hissetmiyorum. Merak etme.
Bazen test sonuçlarına ve raporlarına bakıyorum. Ah Lavinya'm, ne acılar çekmişsin sen...
Keşke daha önce gelseydin bana. Emin ol belki çok daha farklı olurdu her şey. Ama bu da yeterli, yanımda olmasan da bir yerlerdesin. Mutlu olduğun bir yerdesin.
Dünyaya küsmüş gibiydin Lavinya'm. Ben de küstüm biliyor musun? İnsanların kalplerini kırıyor bu dünya çünkü. Küçücük çocukları anne babasız bırakıyor. Dünyayı sevmiyorum.
Ama seni seviyorum.
Saçımı siyaha boyattım. Sen siyahı seviyorsun ya. Belki saçımı gökyüzü zannedip izler, uykuya dalabilirdin. Olmadı, uzaktasın artık.
Bazen mesajlașmalarımıza bakıyorum. Onları yıldızlıyorum çünkü sürekli sohbetleri siliyorum. Bendeki de aptallık ya.
Seni ne kadar sevdiğimi fark ettim o mesajları bir daha okuyunca. Daha, daha çok sevdim seni.
Bu kadar Lavinya'm.
Galiba artık diyecek bir şeyim yok. Buraya kadardı. Eğer benimle konuşmak istersen gelebilirsin yanıma. Işığını al da gel, karanlıkta korkarsın sen.
Görüşürüz Lavinya'm.
Seni seviyorum.
Öpüyorum seni.
Sevgilerimle, Lee Taeyong.
6 Eylül 2020, Pazar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love you lavinia ❀
Fanfictionhiç bilemeyeceğin bir yere gittim. ⇁ lee taeyong + girl, angst×texting © jieiee [tamamlandı] kapak tasarım: @cherriolet all rights reserved