Eu unul am decis sa-mi urmez instinctele animale care imi sunt in gena din ziua in care m-am nascut,m-am decis sa mi le dezvolt,sa le perfectionez,sa devin un vanator care traieste din vanarea propriei specii pentru a supravetuii..
Probabil ca tine de ratiune,dar acest lucru nu este destul de important incat sa-l detaliez,nu sunt nebun,niciodata nu am fost,indiferent de ce crede lumea,chiar daca mereu am fost considerat un ciudat,eu nu mi-am pierdut ideea,din contra am dezvoltat-o in gandurile si cosmarurile mele pana cand am fost suficient de independent incat sa-mi pun ideea in aplicare...Atunci a inceput cosmarul vecinilor si eliberarea mea de toate lucrurile normale si nefolositoare...
Prima oara am vanat o fata de care imi placea,avea pielea alba ca portelanul,parul rosu precum focul si era subtire de parca cineva i-ar fi muscat cineva din ea in fiecare zi ca grasimea sa nu se depuna.
E drept ca intai era destul de linistita,avand in vedere ca ma cunostea,doar ca atunci cand a vazut cutitul pur si simplu a luat-o la fuga,obligandu-ma sa o urmaresc prin padurea deasa.Ii puteam simti frica,disperarea,o puteam vedea dupa cum se impiedica si se ridica iarasi doar ca sa nu moara.
M-am jucat cu ea destul timp,am alergat dupa ea pana a inceput sa oboseasca si a cazut in cele din urma definitiv jos,m-am aplecat spre ea sa ii vad fata,iar ea a inceput sa ma implore sa nu ii fac rau,desigur ca nu aveam de gand sa-i fac rau,cel putin asa trebuia ea sa creada.
Am ajutat-o sa se ridice de jos si i-am zis ca nu vreau sa-i fac rau si ca aveam cutitul in mana pentru ca vazusem un lup prin apropiere si ma temeam ca nu cumva acel lup sa ii faca rau.In cele din urma m-a crezut,a venit cu mine fara sa protesteze mult,pana la urma nu avea de ales,nu stia deloc padurea si exista si pericolul de a fi mancata sau atacata de vreun animal.
Odata ajunsa intr-un loc public a vrut sa plece,sa scape de mine,dar nu i-a iesit,caci nu apucase sa inventeze o scuza,fiind lovita din spate de o bâtă,lasand-o astfel inconstienta,am prins-o la timp ca lumea sa nu se agite prea mult si am plecat cu ea fara sa mai dau explicatii in legatura cu cine ar fi putut-o lovi sau ce i s-a intamplat.
Odata ajuns la masina mea am pus-o in portbagaj si am condus pana la un pod destul de vechi,la marginea orasului.Am luat-o din portobagaj si am aruncat-o in apa rece,trezind-o brusc.Aproape ca se inecase din cauza socului,dar asta era si ideea,vroiam ca ea sa aiba destula apa in plamani incat sa para ca s-a sinucis.
Nu intelegea ce se intampla asa ca am scos-o din apa si fara sa ma gandesc prea mult am injunghiat-o de mai multe ori pana cand camasa ei alba era plina de sange,apoi am aruncat-o in apa,dar avand grija ca curentii apei sa o duca suficient de departe incat sa fie devorata de pesti pana cand politia o va gasii.
Asta era doar inceputul,in curand voi scapa de rasa aceasta umana,apoi ma voi sinucide,astfel voi scapa natura de aceasta rasa impura si inutila numita om.
YOU ARE READING
The Hunter
Mystery / ThrillerOare orice fiinta umana poate simti durerea?sau exista si oameni care o simt doar ca pe o adiere de vant?as vrea sa intalnesc asa o persoana a carei durere sa fie inperceptabila,dar totusi prezenta...oare victimele mele sufara psihic cand le torture...