Frumusetea uciderii fiintelor umane consta in faptul ca uneori ai ocazia de a colectiona organele vitale a victimele,in special inima.
Victima despre care o sa va povestesc acum a avut aceasta soarta,i-am pastrat inima ca un fel de trofeu personal,desigur dupa ce am torturat-o ore intregi.
Nu stiu de ce in ultima vreme am o obsesie de a ucide fete,probabil din cauza frumusetii lor otravitoare si a inocentei propriu zise.Cel mai mult imi plac roscatele fie ele vopsite sau naturale,au o anumita rautate interioara care ma ispiteste,seamana cu viperele,sunt frumoase si letale.
Am ucis si barbati,dar nu cu aceeasi placere,de obicei barbatii incearca intr-un mod disperat sa-si ascunda durere,pacat ca ochii plin de suferinta ii dau de gol.
Revenind la victima mea,am gasit-o intamplator intr-un bar,isi ineca amarul in acool asa cum fac de obicei fiintele umane,au impresia ca alcoolul le va vindeca inima ranita sau mai precis orgoliul.
M-am asezat langa ea,comandand un shot de vodka ca sa dau impresia ca vreau sa-mi inec si eu amarul in acool.I-am facut cinste cu cateva shot-uri,intrand astfel in vorba cu ea,incercand sa-i castig incredere sau daca nu sa ii alin cat de cat orgoliul ranit.
Nu eram interesat in mod deosebit de povestea ei,dar imi placea sa observ inocenta si usurinta cu care pot fi pacaliti oamenii.
-Ce cauti aici?nu pari genul de fata care ar fi in stare sa bea atata fara nici un motiv.
-Aparentele inseala draga,sunt mai des aici de cat ti-ai putea inchipui.
-Nu stiu de ce,dar nu pot sa te cred,pari prea inocenta pentru asa ceva.
-Dupa cum am mai spus aparentele inseala,sunt o persoana destul de rea,inocenta e doar o arma.
-Arma impotriva cui?
-Impotriva societatii,a oamenilor in general,e placut sa ii distrugi psihic apoi sa-i vezi cum sufera.
-E o perspectiva destul de sadica daca stai sa te gandesti,am totusi o intrebare,de ce esti asa pornita impotriva oamenilor si a societatii?
-Sincer sunt satula de toata adunatura asta de oameni care se cred suficient de superiori incat sa puna etichete,sa decida care e rau si care e bun,mi-e scarba de ei.
-In privinta asta avem ceva in comun,nici eu nu prea suport oamenii,sunt dezgustatori prin esenta lor.
-Si atunci de ce vorbesti cu mine daca oamenii ti se par atat de dezgustatori?
-Din acelasi motiv din care vorbesti si tu cu mine.
Nu as fi crezut ca o sa gasesc o fiinta umana care sa aiba acelasi idei ca si mine,poate de aceea i-am si pastrat inima ca trofeu,avea ceva deosebit,la un moment dat incepu sa-mi para rau ca am ucis-o,dar din fericire acel moment trecu repede.
Am invitat-o sa vina cu mine la un hotel si a acceptat cu o placere sadica,se vedea in ochii ei.Odata ajunsi in camera de hotel m-am apropiat de ea,injectand-o in gat cu o substanta care avea sa o mentina inconstienta suficient timp incat sa-mi aduc instrumentele.
Mi-am luat din portbagaj toate cutitele,lanturile si bicele necesare,apoi m-am intors in camera de hotel,am imobilizat-o de pat cu lanturile,legand-o la maini si la picioare de capetele patului cu baldachin.
De obicei nu-mi violez victimele,dar ea trezise in mine un instict pe care il crezusem pierdut de mult,instinctul de reproducere.
-Vad ca mai legat de pat,ce ai de gand sa faci,daca pot sa intreb?
-Sunt un criminal cu idei asemanatoare cu a tale,am de gand sa te torturez si sa te violez,de obicei nu violez victimele mele,dar ai ceva deosebit care ma face sa procedez un pic mai diferit cu tine,decat cu restul.
-Nu se numeste viol daca e de buna voie,la cat imi urasc eu viata poti sa faci ce vrei,sunt obisnuita sa sufar,atat fizic cat si psihic.
-Ma bucur ca esti de acord,desi mi-ai cam stricat buna dispozitie,e mai distractiv daca victimele protesteaza.
-As putea sa ma prefac ca sunt impotriva,dar nu ar avea sens,credema.
-De ce vrei sa mori intr-un mod atat de disperat?
-Conteaza?am crezut ca urasti oamenii,pentru cineva care gandeste asa ar fi trebuit sa nu porti discutii asa lungi si mai degraba sa treci la actiune.
-In mod surprinzator ai dreptate,hai sa incepem.
I-am rupt taiat hainele de pe ea cu un cutit,apoi am inceput sa-mi infing dintii in gatul ei pana am simtit gustul sangelui,am supt din sangele ei pana cand mi-am potolit setea.
Luand o sageata de otel,i-am strapuns sanul,facand-o sa tipe un pic,puteam observa ca se abtinu cu greu sa nu tipe,dar in aceeasi timp ii placea,nu mai vazusem asa ceva pana acum.
Tot sangele care ii curgea pe abdomen ma ispitii destul incat sa o patrund fara sa tin cont de nimic.Scoase un tipat,dar fu inabusit de sarutul meu,i-am muscat buza pana cand am dat de sangele ei dulce.
Camasa mea se imbibase cu sangele ei,dar nu-mi pasa,o dorinta animalica ma cuprinse si nu aveam cale de scapare.Nici unul dintre noi nu putea opri asta,ea suspinand de durere,eu de placere.
O mai strapunsesem de 5 ori,apoi in cele din urma aceea pofta animalica de a o devora isi pierduse din intensitate,astfel incat m-am dat de pe ea.
Am strapuns cu sageata si celalalt san,facand-o sa lesine,apoi luand un cutit,i-am scos cu grija inima din piept fara sa o deteoriorez si am asezat-o intr-un borcan cu gheata,urmanand ca apoi sa gasesc o metoda prin care sa o pot pastra mai bine.
Restul corpului l-am transat si pus intr-un sac,urmand ca mai tarziu sa-l introduc in acid clorhidric,topindu-l.
Nu ma asteptam sa gasesc o astfel de fiinta,se pare ca omul poate fi mult mai complicat decat ma asteptam eu.
YOU ARE READING
The Hunter
Mystère / ThrillerOare orice fiinta umana poate simti durerea?sau exista si oameni care o simt doar ca pe o adiere de vant?as vrea sa intalnesc asa o persoana a carei durere sa fie inperceptabila,dar totusi prezenta...oare victimele mele sufara psihic cand le torture...