Top Taehyung
Bottom Jungkook
{Taehyung's pov}
•••Kello alkoi jo pikkuhiljaa näyttää kahta yöllä. Kuukaus sitten 23v täyttänyt Jungkook on ollut vessassa viimeiset puolituntia ja jättänyt Taen yksin katsomaan leffaa.
Suihkussa hänellä menee vain 10 minuuttia.Lähdin kävelemään varovasti kohti vessamme ovea kunnes jähmetyin paikalleni. Oven takaa kuului hiljaista ähinää. Avasin hiljaa oven siinä toivossa että nuorempi olisi selkä vasten ovea. Näin tietokoneeni vessan lattialla kuten poikaystävänikin. Ruudulla pyöri kaksi miestä tekemässä rakkautta ja Kookie pieni housut kintuissaan.
Hivuttauduin ovesta varovasti sisälle ja hiippailin nuoremman taakse. Tein nopean päätöksen ja tungin käteni nuoremman paidan alle tuon kylkiä vasten. Nuorempi säpsähti ja painoi nopeasti tietokoneen kannen kiinni. Ihan kun asiaa auttaisi enää. Housuihi i oli ehtinyt kasvaa pienimuotoinen 'ongelma' eikä sitä siihenkään voi nyt jättää.
"eh,, moi Tae?"
Istuin selkä vasten seinää, käänsin Kookien kasvot että voisin luoda katse kontaktin ja taputin nopeasti syliäni merkiksi tuon tulla istumaan.
Tuo ilman housuja, vain paita päällä, sylissäni. Voi luoja.
Laitoin toisen käteni nuoremman niskan taakse ja rupesin suutelemaan tuota, nuorempi vastadi heti suudelmaan. Tuo sylissäni istuva poika alkoi painaa käsiäänsä kolmannetta jalkaani vasten. Suudelma muuttui rajummaksi hetki hetkeltä kunnes lopetin. Huuliemme välille jäi kuola vana joka kuitenki pian katkesi.
"Ylös, seinää vasten, paita pois ja silmät kiinni"
Nuorin poika totteli käskyä ja teki mitä tuolle tehtäväksi annoin. Riisuin ensin paidan, sitten housut ja vielä lopuksi alushousuni.
Katselin hetken tuota kaunista näkyä kunnes nappasin nuoremman syliini ja lähdin kantamaan tuota makuuhuonettamme kohti. Kuulin nuoremman voihkaisevan ja virnistin sillä pääsisin rikkomaan tuon pojan niin hyvin ettei hän hetkeen kävelisi.
Heitin yhä silmiä kiinni pitävän nuoremman sängyllemme ja kaivoin nopeasti vaatekaapistani laatikon joka oli täynnä aikuisten leluja. Tällä kertaa riittää luultavasti ihan pinkit pörröiset käsiraudat, side silmille ja liukkari.
Käskin nuorempaa avaamaan silmänsä että näkisi miten tänään pidettäisiin hauskaa. Lukitsin tuon kädet sängyn päätyyn kiinni ja heitin avaimen vieriselle pöydälle. Ja siitä suoraan side silmille. Nuorempi alkoi olla jo kärsimätyn, tai no ainakin ääntelyn perusteella
"Tae pliis koske muhun"
Pieni hipaus reiteenkin ja mitä kuulee on "ahh~"
Vittu alhaalla elävä pikku Tae ei kestä kauaa enää."käänny ja jalat auki"
Nuorin totteli samalla kun Tae otti liukkari käteen ja pursutti sitä sormilleen. Ensin vähän pikku Taen ympärille sitten sormet nuoremman perseeseen. Kun toinenkin sormi oli jo sisällä nuorempi jatkoi voihkintaansa. Kolmannen kohdalla meno kuulosti tältä:
"TAE NEL- ahh- Jä- aHhHh s vielÄ"
Yhtäkkiä Tae otti Kookien molemmista kyljistä kiinni ja tunki kaverinsa sisään.
"IsO, TAE oOtA!!"
"Ahhhh~~"
"s-saa liikkuA"Tali täyttyi tuona yönä voihkinnasta ja ihon yhteen osumisen äänistä. Säälikäämme siis naapureja.
Nostin meljrin tajuttoman Kookirn syliini ja kannoin hänet suihkuille. Potkaisin siinä ollret vaatteemme huoneen kauempaan nurkkaan ja pesin kummatkin meistä.
Kuljetin Kookien takaisin huoneeseen ja jätin nyt jo nukkuvan pojan pöydälle istumaan, nojaamaan seinään. Vaihdoin nopeasti lakanat ja asetin nuoremman siihen nukkumaan.••••
Aika saatanan lyhyt mut tämmöstä täs. Ideoi saa tunkee kommentteihi nii yritän jotai kirjotella (shippejä ja luku ideoita). Mutta näin.
YOU ARE READING
BTS bxb Smut
FanfictionBts smut oneshotteja. K18🔞 kuitenki oot alle mut mikäs sii omal vastuudel eteenpäi ⚠️ Shipit: × Taekook × Yoonmin × Jikook × Namjin × Jihope Aika paskaa kamaa. Ei myöskään uusiksi luettu joten virheitä voi olla. +mun cringe level: 192718181