1.

13 2 2
                                    

Ráno jsem se vzbudila a šla do kuchyně. ,,Dobré ráno." Zívla jsem a sedla jsem si ke stolu. ,,Dáš si?" Ukázala mamka na talíř. ,,Jo tak jo. Díky" Vzala jsem si od mamky talíř s jídlem.
Najedla jsem se a šla jsem do pokoje. ,,Jess!" ,,Jo?" ,,V 10:15 jdem do příčné ulice!" Zakřičela na mě dobpokoje mamka. Nic jsem neodpověděla a začala jsem dávat různé věci do tašky.
V 10 jsem šla dolů. ,,Aaa. Už si tu Jess. Můžem?" ,,J-jo asi jo." Řekla jsem a šli jsme ke krbu. ,,Dveře jsou na druhou stranu." ,,Ale my nejdem pěšky zlato. My se odletaxujem." Vstoupila do krbu, vhodila prášek a řekla: ,,Příčná ulice." A pak jí vzaly plameny pryč. Udělala jsem to samé.
Objevila jsem se v krásné ulici. Mamka se mýmu chování zasmála. ,,Jdem nakupovat?" ,,Jo ale nemám-" ,,S radostí se postarám." Ukázala mi klíč a šli jsme do obrovského domu. Bylo tam napsáno Gringottova banka. Vešli jsme a byli tam skřeti. K jednomu jsme došli. Mamka něco vyřídila a pak jsme jeli jak já říkám "horskou dráhou" k trezoru.
,,Tak běž si nabrat." Usmála se mamka. Já se zvedla a šla. Několik mincí jsem nabrala a pak jsme jeli zpátky. Nakupovali jsme nějaky potřeby jako třeba hůlku, kotlík, knihy,... Po únavným dni jsme šli zpět domů. Spadla jsem do postele a usla.

30.8.
Dobalovala jsem poslední věci do kufru. Mamka se opírala o futra dveří a s úsměmem se na mě koukala. ,,Co tak koukáš?" Zasmála jsem se. ,,Jen vzpomínám jak jsem jeda do Bradavic já." Viděla jsem jak se jí v koutku oka leskne slza. ,,Nebreč mami" šla jsem k ní a objala jsem jí.
Pak jsem si šla zase dobalovat. Usmála jsem se. Pak jsem šla do postele a začala jsem si číst. Bylo osm a já byla unavená. Zhasla jsem a usla.

1.9
,,Jessico! No Tak Jessico vstávej! Přijedeme pozdě." Cloumala se mnou mamka. Vstala jsem vzala kufry a vyrazily jsme na nádraží. Dorazily jsme do půl hoďky.
,,A mami? Kde je nástupiště 9 a 3/4?" ,,Musíš proběhnout mezi nástupištěm 9 a 10." Kývla jsem, rozběhla jsem se a zavřela oči. Nenarazila jsem. Otevřela jsem oči a za chvilku dorazila mamka. Vlak zahoukal a já se rozloučila a šla jsem nastoupit do vlaku. Šla jsem tak chodbičkou snažící se najít volné kupé když najednou...

,,Jau! Co děláš?!" Křikla jsem na černovlasýho kluka. ,,No tak promiň!" Křikl stejně otráveně jako předtím já. Povzdechla jsem si. ,,Jessica Justy Gerly." Podala jsem mu ruku. ,,Sirius Regulus Black." Pak jsem se otočila a šla do kupé, kde byla rusovlasá dívka. ,,Je tu volno?" Ukázala jsem na sedačku a usmála se. ,,Jo je." ,,Díky." Sedla jsem si

Koukala jsem se z okna. ,,Měli by jsme se převléct. Za chvilku tam budem." Kývla jsem. Po převlečení jsme si pomalu balily a potom šli. ,,No a jak se vlastně jmenuješ?" ,,Lili Evansová." Podala mi ruku. Já jsem ruku přijala. ,,Jessica Justy Gerly." Nastoupily jsme do loďěk. Jakmile jsme byli na břehu vystoupily jsme a šli jsme do Velké Síně. Po mnoha jménech zaznělo i moje jméno.

Vyšla jsem pomalu schůdky a sedla na třínohou židličku. ,,Hmm. Pamatuji si tvojí Matku. Elis že ano?" ,,J-jo." Odpověděla jsem mu.,,Patřila do Zmijozelu. Ale máš přátele v nebelvíru takže za mě je to" řekla mi naposledy do mysli. ,,Nebelvír!" Zahřměl a u kednoho stolu se ozval potlesk. Vydala jsem se k němu a sedla jsem si. Poté co byli všichni rozzřazení, objevilo se tu jídlo.

Po večeři jsem šla do pokoje. Sirius mě však zastavil. ,,Ahoj Kočko" zarazila jsem se. ,,Nejsem Kočka Blacku." Řekla jsem klidně. ,,Pro nikoho jinýho než pro mě, viď, Jess." ,,Já nejsem KOČKA!" Řekla jsem už naštvaně. ,,Ale no tak Jess." ,,Ne Blacku!" Chtěla jsem ho odstrčit ale on se nenechal. ,,No tak Blacku! Pust mě dovnitř! Chci spát!" Odešel do svého pokoje a já jsem taky šla do pokoje, kde byla Lili.

,,Kde si tak dlouho byla?" ,,Black." Lehla jsem si do postele ,,Jo aha je stejný jako Potter. Ale Remus Lupin se zdá jako hodný kluk" ,,Ale no tak Lili" začali jsme se smát. ,,Já už asi půjdu spát." Zívla jsem, překulila jsem se na bok a během chvilky usla.

Druhý den ráno
Vzbudila jsem se a ještě poslepu jsem se vydala do kuchyně. Narazila jsem do zdi a až pak jsem si teprve uvědomila, Že nejsem doma ale v Bradavicích. Šla jsem do koupelny a udělala ranní higienu a převlékla. Pak jsem šla do společenský místnosti. Na moje neštěstí tam byl Black. ,,Ááá. Naše šípková růženka se probudila." ,,Nech toho Blacku." ,,No tak Jess. Nebuď hned po ránu nepříjemná." ,,Tak mě nech." Sedla jsem si do křesla a četla jsem si.

Po chvilce mě Black chytnul a táhl. ,,Jdem na snídani Jess." ,,Můžu jít sama Blacku?!" ,,Ne Jessico." Zastavil nás a políbil mě. Hned jsem se odtrhla a dala mu facku. Utíkala jsem jak jsem jen mohla ale stejně ně dohonil a přimáčkl jeho tělem ke zdi. ,,No tak Jessico přiznej si to. Miluješ mě. A já to vìm." ,,N-n-nee." Brečela jsem. Někdo šel ale Black si toho nevšímal. ,,Tichošlápku! Co to k sakru děláš?!" Zeptal se hnědovlasý kluk asi Remus. ,,Nic Náměsíčníku." ,,Sakra Siriusi nech jí!" ,,I ty Dvanácteráku!" Přišli k něnu a odtáhli ho. Já spadla na zem. ,,Jsi v pohodě?" Přišel ke mě asi James. Nevím to jistě. ,,J-jo."

Ahojky! Další kapitolka je na světě! A co? Jak zvlàdáte školu? A co do jaký třídy chodíte? Jà do 8🙄. Je to docela těžký ale ne až tak. Budu ráda za vaše Hlasy a komenty.
Vaše
        Terka😋

Nechápeš, Blacku?! *pozastaveno*Kde žijí příběhy. Začni objevovat