Ibispaint

207 27 12
                                    

Szóval itt vagyok egy kései résszel.
Nemrég letöltöttem a telefonomra az ibispaintet. Régebben is fent volt, de bevallom, gyorsan le is szedtem, mert nem tudtam használni. Most napok óta ezzel szenvedek és végre befejeztem az első rajzom rajta. :'D

Egyiptomi lány

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egyiptomi lány. Megjegyzem a láncokkal, virágokkal nem egyenként szenvedtem. Hálistennek lehet az alkalmazáson ilyet. A pillangó tetkó úgyszintén. Szóval közel sem volt olyan bonyolult. De azért eltartott egy darabig. Legközelebb jobb lesz. Főleg mert tervezek venni egy érintős tollat. Az ujjammal elég körülményes rajzolni, ezért a vázlata egy lapon volt azt fotóztam be.

Egyébként. A rajzolás jobban megy, mint az írás. Mikor kiraktam ezt a 'könyvet' írtam első -mik ezek (?)-  fejezetek -ben, hogy ha kész egy bizonyos számú rész, kiteszem a Néma embereket. Ez lett a címe a Leiriás, Archeres storynak. Van, aki tudja.
Na ezt felejtsük el. :'D Tisztelem azokat, akik hétről- hétre vagy akármi, képesek minőségi munkát kiadni a kezükből. Sokan vannak. De nekem mindig elszáll az ihlet. Most a BnHA- s fanfictemre szálltam rá. És mondanám, hogy hamarosan. De nem.

Ezt azért írtam ki, mert gyakran szerepelnek történetem karakterei és bár valószínűleg a nagy részeteket nem érdekli (nyilván, amég nincs kint maga a történet, egy karakter nem mindig kelti fel az érdeklődést), hátha vannak, akiknek már csak a szereplők is megmozgatták a fantáziájukat és kíváncsiak voltak. Kitudja mikor kerülnek fel. Ezt csak magamnak ígérem, de azért igyekszem.

Sziasztok.

RajzokWhere stories live. Discover now