Evet tekrar başladım ilk işim Toriel'i öldürmek olucak ama kapıdan geçmemem için yaptığı saldırı çok güçlüydü bu demek oluyoki onu başka türlü yencem ama şimdi piyonları indirelim.*1saat sonra* Evet sanırım şimdi kapıdan geçmeye çalışcam falan filan(inter,milan) ve sonunda toriel beni affedip gitmeme izin vercekti ama o beni affedim sarıldığı anda onu bıçakladım Toriel:B-benden b-buk-kadar mı nef-fret ettin. Birden toza döndü. Aslında burda üzülmem gerekirdi ama nedense hiç birşey hissetmedim. Devam ettim kapıdan çıkıp yürümeye başladım ama sanki arkamda birivardı köprünün orda durdum sonra birses dediki ???:Yenibir arkadaşa nasıl davranacağını bilmiyormusun arkanı dön ve elimi sık. Korkutucu birsesmiydi hayır ama korkmuştum. Arkamı döndüm ama bu Sans'tı tanımıyomuş gibi yaptım elini sıktım birden birses duyuldu *pııııırt* bu bir şakamıydı galiba öyle. Sans:Heh şu eski ele pırt yastığı şakası herzamankomik.bu arada ben sans iskelet sans. İçimdeki ses biranda şöyle dedi *onu sona bırak acı çekmesini istiyorum* neden böyle dediğni anlamadım niye onu dinlediğimide anlamadım ama dediklerinin çoğunu yapıyodum onu dinlemeye kararverdim sansı takip ettim falan filan işte (papayrustan saklandığımız bölüme kadar yazmadım neeedeeen! çünkü üşendim). Sonra papayrus(hayır laz)beni yakaladı birdaha gittim busefer bana sarılmak istedi (barış mayetinde) bende tam sarıl cakken onu öldürdüm o sıra içimdeki ses bana şöyle dedi *bizi iliyor acı çekiyor öfkeleniyor* dedi ben anlamadım ama devam ettim. *5saat sonra* Herkes öldü kısmen sadece sans kaldı (he bu arada bu kitap beyenirseniz yada isterseniz frans'ta yaparım isteğe bağlı he bide bi yanlışım varsa söyleyin ben undertale oynamadım ama çok iyi bir oyun oyüzden effedin hatasız kul olmaz) Onla savaştım ama olmadı yenemedim tamı tamına 1499 kere denedim enson o ses bir daha seslendi ama busefer gözüküyoduda *benim adım cafer*(tamam bidaha yapmam) *benim adım Chara*dedi sonra ise Chara:eğer onu yenemediysen sana yardım edebilirim sadece bana bedenini vermelisin. Çok yorulmuştum ama bedenimi vermek istemiyodum ama onun ölümünü görmek istiyodum (bu undertale kötü son yapanlara gelsin aynen böyle oluyo aslında) tamam dedim sonra birden onundurduğu yerde ben benimkinde(fesatlaşmayın) ise o vardı. Chara:Seni yine öldürücem sans. Sans aldırışetmeden. Sans:Bugün güzel birgün kuşlar ötüyor çiçekler açıyor böyle günlerde senin gibi çocuklar cehennemin dibinde yanmalı. Chara gülmekle yetindi. *3 saat sonra* Chara sansı öldürmüş ve amacına ulaşmıştı ama sans ölürken gülerken ağlıyordu papayrus(hayır laaaaz)un öcünü alamamıştı piskolojiside bozulmuştu sonra tozlar uçtu chara bana kontrolü(bedeni) geri verdi bende üstünde *RESET* yazan butona bastım (uyarı için sağol EMOOio adamsın) sonra tekrar ve tekrar herkezi öldürdük.
*SON*
EVET sonunda bitti huh puh (anlayan anladı) şimdi diceniz ne yazca bitti artık hayır ben bitti demeden bitmez günde iki bölüm attığıma bakmayın boş vaktimvardiye attım by :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN!
Randombu hikayede friskin gözünden olacak bu hikayede firsk iyison yaparken kötü son yapmak maya karar vercek 1.kitabım oyüzden şimdiden özür :3