Intro

237 12 0
                                    

Soms gaat alles opeens fout, lijkt niks meer te werken en wil je nergens meer voor vechten. Alleen de strijders zullen het overleven, als je er voor gaat. Wanneer je een doel voor ogen hebt laat je alles los en laat je niks gaan, je zal je doel bereiken, ooit en nooit. Tijd is slechts een illusie, net zoals magie. Je zult het niet geloven maar magie is overal. En niet als het in sprookjes is beschreven, maar het is er wel degelijk. Je zult alleen een manier moeten vinden om erachter te komen. Magie is er altijd al geweest. Niemand had het alleen nog ontdekt. Maar in 1865 veranderde dat..

"Just live you're life. Time is just an illusion so once upon a time everything will be fine."

--1865--

In 1865 kwam Harold Verlaar met een geniaal idee, wat niemand ooit had kunnen voorspellen. Er is wel magie op de aardbol, we moeten het alleen zelf maken. Op een manier die geschikt is voor de mensheid, voor het millieu en voor alle andere levende wezens. Hij bedacht de theorie van 'Jullime' wat betekend dat er over 50 jaar een boek verschijnt. Ook wel als nu. Het boek dat levens veranderd, wat het verschil tussen leven en dood kan maken en wat de wereld kan laten verlaten.

De aardbol kent een groot verdwenen verleden, wat zich nooit meer terugkeert tot de werkelijkheid. De aarde zou net als alle sterren verdwijnen. Tenzij Verlaar's theorie klopt. Soms maak je keuzes in het leven waar je later niks meer aan hebt.

"Magic is everywhere if you know where to look."

De wereld is een geschenk. We hebben het gekregen en moeten er zelf wat van maken. We moeten er zelf aan aan werken en ontdekken. We moeten zelf uitvinden en creeëren. Leef je leven. Kijk niet naar het verleden, leef vandaag en zoek naar de toekomst.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 18, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Once Upon A TimeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu