Chan nagyban pakolta a cuccait kifelé a szekrényből, amikor megérkezett Felix. A fiatalabb ausztrál fiút nem érte túl nagy meglepetés, mert miután kiderült, hogy a két legidősebb tag együtt van, biztosra vette, hogy a közeljövőben egyedül fog lakni a szobában. Bár, ha szerencséje lenne, akkor egy bizonyos számára szívdöglesztő rapper be is költözhetne hozzá. Amire túl sok esélyt nem lát per pillanat.
-Hali, látom elköltözöl – ezt inkább kijelentette, mint kérdezte
-Helló Lixi, jól látod és bocsi, hogy itt hagylak, de gondolom megérted és nem haragszol. - a hangján lehetett hallani, hogy bántja a dolog, de ez így volt természetes
-Semmi baj Chris, a helyedben én is ezt tettem volna. - a kisebb magabiztosan ejtette ki a szavakat, mert így is gondolta. Bár azt nem tagadta, hogy hiányozni fog neki a társasága. Szerette, hogy este még lefekvés előtt mindenféléről beszélgettek. Ha csak ketten voltak, sokat társalogtak angolul, csak hogy ne veszítsenek a tudásukból. Szóba került sokszor Ausztrália is. Szerencsére volt lehetőségük, hogy turnézhattak abban a gyönyörű szigetországban.
-Köszi, hogy nem haragszol – befejezte közben a pakolást és leült a volt ágyára
-Felix, megtennéd kérlek, hogy leülsz egy kicsit, van valamit amiről beszélni szeretnék veled, de remélem nem fogsz tolakodónak tartani. - próbált teljes komolysággal beszélni, ugyanis amit mondani fog, nem igazán felel meg a valóságnak, de valahogy mégis csak ki kell ugrasztani, azt a bizonyos nyulat a bokorból
-Miről van szó? - kérdezte, miközben helyet foglalt az ágyán a másikkal szemben.
-Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy időnként teljesen elkalandozol. - amibe így, ha igazán belegondol, talán nem is rossz meglátás – Szerintem valamin, vagy inkább valakin jár az eszed. Tudom semmi közöm hozzá, de mégis szeretném tudni, hátha segíthetek neked valahogyan. Mint tudod én is keresztül mentem ezen, de nekem szerencsém volt, mert Woojin viszonozta az érzelmeimet. - próbált egész nyugodt lenni, de ez még sem egy könnyű beszélgetés. Látta, hogy a másik teljesen elfehéredett szavai hallatán, majd mintha enyhe pír kezdene megjelenni szeplős arcán, amit most nem takart semmiféle alapozó. Úgy tűnt ez tényleg bevált, pedig ő csak blöffölt.
-Hát, - kezdett Lix egyre vörösebb árnyalatot felvenni. Ami azt illeti igazad van. Tényleg sokat gondolok valakire az utóbbi időben, de ennek semmi értelme, mert soha nem foglalkozna velem. - az arca annyira szomorú lett, hogy a könnyei is kibuggyantak
-Lixi, figyelj, ne sírj. - próbálta vigasztalni, de a kicsi egyre jobban sírt. Elmondod, hogy ki az, aki ennyire elrabolta azt az ártatlan kis szívedet?
-B-Binnie – szipogta, mire Chan elkezdett nevetni. Ez a két lüke egymásba szeretett és még csak észre se vették, sőt azt hiszik, hogy nincs esélyük a másiknál.
-Mégis mi, mi olyan vicces? – szipogott tovább a kisebb
-Ne haragudj, de nem rajtad nevetek, csak ezen a szituáción, ugyanis felkeresett ma egy bizonyos illető, aki teljesen oda van érted, csak gyáva, mert fél, hogy elutasítod. - mondta teljes komolysággal
-Té-tényleg? - a hangja még mindig remegett
-Így van, úgyhogy csak, hogy tudd életed szerelme csakis rád vár, de ezt nektek kell bevallanotok egymásnak. Mindenesetre beszélni fogok Binnivel is. Sok boldogságot kívánok nektek előre is. Remélem az ágyam már nem sokáig lesz üres.
-Köszönöm, te vagy a legjobb leader – majd könnyek között, amik időközben örömkönnyekké alakultak ölelte meg Christ
-Nincs mit, örülök, hogy segíthetek, te kis kenguru- viszonozta ő is az ölelést, majd fogta a cuccait és átment szerelméhez, hogy megkezdhessék közös életüket.
Felix totál ledöbbenve ült le, el sem akarta hinni, amit most megtudott. Chris nem hazudott volna, ő nem az a fajta. Ezt el kell mondania a barátainak is. Biztos nagyon meglepődnek majd. Más részről meg sajnálta is őket, amiért csak ő kapott egyedül jó hírt hármuk közül. Mivel hogy ők is reménytelenül szerelmesek és emiatt lehet, hogy szomorúak lesznek, mert neki van esélye arra, hogy az érzelmei viszonzásra találjanak. Eme eszmefuttatása után át is ment a srácokhoz.
Mindkét fiú az ágyán pihent mikor belépett.
-Sziasztok, srácok nem fogjátok elhinni, hogy mi történt. - fogta magát és leült a fotelba.
-Hali Lixi – mondták szinte egyszerre
-Mesélj – mondta, Inie, majd mindketten felültek az ágyon
-Chris átköltözött Woojinhoz – kezdte Felix
-Igen, várható volt – szólalt meg Jisung is
-Nem ez a lényeg. Mielőtt átköltözött volna beszélgetni akart velem, méghozzá arról, hogy észrevette, hogy mostanában időnként máshol jár az agyam.
-Időnként? - vágott közbe Jeongin
-Befejezhetem? - a szöszi kezdett ideges lenni egy kicsit
-Folytasd – szólaltak meg egyszerre
-Tehát konkrétan rákérdezett, hogy tetszik-e nekem valaki. Na már most ezek után nem tagadhattam és bevallottam neki, hogy teljesen odavagyok Changbinért. Erre tudjátok, hogy mit mondott? El sem fogjátok hinni, mert még én magam sem akarom elhinni, de Chris azt mondta, hogy Binnie-nek is tetszem és ezt ő maga mondta a leadernek. - mesélte Felix totál felpörögve
-Azta - Inie csak ennyit tudott kinyögni, látszott rajta, hogy forog az agya rendesen, mégsem tud kinyögni egy szót se.
-De jó, nagyon drukkolok, hogy legalább neked összejöjjön, hogy azzal légy akivel szeretnél. - mondta Sungie és látszott, hogy tényleg örül a másik örömének.
-Ja, gratulálok, tényleg, csak nem igazán tudok mit mondani – szólalt meg végül a kis maknae
-Csak az a gond, hogy ez még nem jelent semmit, mert én még így sem merek elé állni és a szemébe mondani, hogy szeretem. - kezdte felvázolni a helyzetet a fiatalabbik ausztrál. Bár Chris azt mondta, hogy el fogja mondani Binni-nek, hogy ő is tetszik nekem. Talán akkor ő majd közelíteni fog hozzám. Egyelőre várok.
-Annyira szerencsés vagy. Ajánlom annak a törpének, hogy rohanjon hozzád, mert ha nem én foglak bezárni titeket valahová és addig nem jöttök ki, amíg össze nem jöttök. - lelkesedett be teljesen Jisung
-Segítek – ajánlotta fel Jeongin is
-Köszi srácok, remélem arra nem lesz szükség, ti vagytok a legjobb barátaim és nagyon szeretlek titeket – akaratlanul is elkezdtek hullani a szeméből a könnyek, pedig nem akart sírni, de úgy látszik a boldogság is ezt váltja ki belőle
-Lixi ne sírj, hisz örülnöd kéne – vigasztalta Inie, majd mindketten megölelték szöszi barátjukat.
-Ezek öröm könnyek – szipogta Felix
Most már csak arra kellett várni, hogy Changbin ezek után mit fog tenni. Mindhárman bíztak benne, hogy a történetnek jó vége lesz. Ezek után a két másik fiú is elkezdett reménykedni, hogy hátha velük is történhet valami csoda.
Felix aznap este egy hatalmas mosollyal az arcán aludt el.