↣𝑫𝒆𝒃𝒖𝒕 𝑺𝒉𝒐𝒘𝒄𝒂𝒔𝒆

51 6 117
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.











Let's Get It !!





































Background pentas yang pada mulanya memaparkan lambang Hael dimatikan. Cahaya tertumpu ke tengah pentas.

Platform pentas dinaikkan dan jelas terlihat 12 member Hael.

Dari kiri, Jeno, Mira, Minchan, A.J, Seonghwa, Berry, Minhwi, Mashi, Wooyoung, Myra, Hoyoung dan Sooyun. Tema outfit mereka adalah sama dengan outfit yang mereka pakai untuk photo concept.

Lampu dimatikan, kemudian dihidupkan semula, kini tinggal 6 member sahaja atau lebih tepatnya, Chaella yang sudah berada dalam posisi.

Lagu pun mula dimainkan.

Setelah selesai, lampu dihidupkan sepenuhnya dan kini kesemua member Hael berada di atas pentas. Mereka mula mengambil tempat di kerusi.

Kedudukan mereka, barisan belakang,

Berry, Seonghwa, Sooyun, Jeno, Myra and Minchan

Barisan hadapan,

Minhwi, Mira, Hoyoung, A.J, Wooyoung and Mashi

"Dul set," Wooyoung mengira.

"We're here to heal you, Anyeonghaseyo Hael imnida,"

"Woah, what a great performance!" Kata MC.

"Kamsahamida,"

"For all the fans who are watching this live on VLIVE and YouTube, lagu yang pembukaan tadi ialah Crossroads by Chaella," kata MC.

"First of all, congratulations for your debut," sambung MC.

"Kamsahamida," Mereka tersenyum.

"And also it's been 26 hours since your debut, your music videos all have reached more that 10 million viewers!"

"Woaaaahhhh,"

"Can you share your feelings?" Soal MC. Automatik mereka semua memandang Wooyoung. Wooyoung tergelak kecil melihat reaksi mereka semua.

"Erm ah, first of all, kami nak ucapkan terima kasih kepada staff-staff Haelland entertainment sebab percaya dengan kami and bagi kami debut. Dan kepada fans kami, terima kasih juga kerana menyukai muzik kami walaupun baru sehari kami debut, betul-betul terima kasih. Our feelings? Erm, of course kami terharu and tak sangka, sebab kami target 10 million viewers in 1 months, so this kind of crazy actually," jawab Wooyoung. Member lain mengangguk bersetuju.

[ gg × Ъg ] нคεł ❃ คƒWhere stories live. Discover now