İki haftadır bu farklı şehirdeyiz. Arkadaşlarımı özledim. Buraya babamın işi için geldik. Bana yaklaşık beş gün kalacağımızı söyledi. Aaaa ne mi oldu ? Babam resmen bizi kandırdı. Düzenimizi bu şehre göre ayarladı. Galiba artık burada yaşayacağım. Ama babam yok ortalıklarda. Ahhh lanet olsun ! Aklıma kötü kötü şeyler getirmek istemiyorum. Her neyse. Annem '' Eliff..Elifffff'' diye bağırdı. Annemin yanına gittim. '' Yine ne oldu ? '' dedim sıkılmış bir şekilde.Ve banaa '' Yarın yeni okuluna başlayacaksın. Heyecanlı ol. Yeni arkadaşlar var artık '' dedi. Bir anda tüm sinirlerim alt üst oldu. Burada okumak istemiyorum. Anlaşılmayacak ne var bunda !! Ben kendi, doğduğum şehre gitmek istiyorum. Ahh baba! Yine ne haltlar karıştırıyorsun sen.
Anne kız akşam yemeğimizi yiyorduk. Daha doğrusu yemek yemekten çok yeni okulum ile ilgili konuşuyorduk. Annem :
'' Canım kızım. Baban bana mesaj attı. İyimiş. İşi bitecekmiş. Artık bu otelde yaşamayacağız. Baban bize bir hafta içinde yeni ev tutucak. Tabii kiralık. Sen rahat ol. Haa bu arada biliyorsun ki yarın yeni bir hayat, bembeyaz bir sayfa açılıyor önünde. Yeni hayatın, yeni okulun, yeni arkadaşların. Arkadaşlık ilişkilerine dikkat et. Kötü birisi ile karşılaşmazsın inşallah..'' dedi. '' Tamam, iyi geceler'' diyerek yatağıma gittim. Yarın ki yeni okulumu düşünerek çoktan uykuya dalmışım bile...
Saat sabahın 6'sı. Ne !!!! Ben her zaman 6 da mı kalkacağım ? Şu lanet olası alarmlar başımın etini yediler. Kahretsin !! Geç kalıcağım galiba!! Okul kıyafetlerimi giydim, upuzun, kalın, dalgalı saçlarımı taradım. Kahvaltımı yaptım. Annem beni yeni okuluma kadar bıraktı. Ahh galiba geç kaldım dedim kendi kendime. Herkes derse girmişti bile. Yeni sınıfıma girecektim. Kapıyı tıktıkladım. Öğretmenin '' Gelebilirsin '' sesini duydum ve sınıfa girdim. Herkes şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Adeta dışlanmış hissediyordum. Öğretmen bana '' Kendini tanıt, nereden geldin v.s '' gibi sorular sordu. Hepsine cevap verdim. Galiba sınıfın en çirkini bendim. Neredeyse tüm kızlar güzel ve tüm erkekler yakışıklı. Ahh bu olamazz. Olmamalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevilmeyen Kız
Science FictionBu hikaye sevilmeyen kızın hikayesi. İnsanlara kendisini sevdirmeye çalışsa da insanlar onu sevmiyor.