En sonunda bir inek öğrenciyle kanka olmuştum. Olsun. Sınada kopya verir artık. Aslında çok dışlanmamıştım. Şaşkınım hala.. Beni sevmişlerdi. Galiba kendimi sevdirmişim. Aslında ben bir şey yapmamıştım ki.
Zil çaldı. Herkes benim başımda toplanmışlardı. O cool kızlar hariç. Herkes bana sorular soruyordu. İçimden '' Yeterrr tamam sormayınn.'' diyordum. Ama gerçekte çok kibar ve nazik davranıyordum. EE insanların beni sevmesi lazım.
Neyse tüm tenefüsler böyle geçti en sonunda çıkış zilli çaldı. Eve gidiyordum. Yalnız gittiğim için şarkı mırıldanıyordum. Herkese tavsiye ederim. Bir bakmışım ki eve varmışım. Hemen günlüğüme olanları anlattım. Benim en iyi sırdaşım kesinlikle günlüğüm.. Bir gün birisi günlüğümü okursa ben bittim demektir. Çünkü içinde küfürden tut aşka kadar her şey yazıyor.
Bugün yeni sınıfımdaki arkadaşlarımın çoğunun kişilik özelliklerini tahmin ettim. Şöyle :
Sude cool kızların patronu gibi bir şey. Tamam güzel olabilir ama çok kendini beğenmiş ve havalı. Hiç anlaşamıyacağız gibi geliyor. Çünkü saçını başına yolasım geldi.
Meltem Sude'nin yalakası. O da cool olmak istiyor. Ama olamıyor. İyi kıza benziyor.
Çağatay çook taşş bir çocuk. Hem iyi hem de cool kızlardan hoşlanmıyor. Allah'ımm tam benim kafadan.
Gamze, Dilara, Merve bunlar da cool kızlardan.
Gamze iyi ve güzel kız. Ama Sude gerizekalısıyla takıla takıla o da yakında mal olur. Gurubun en iyisi odur herhalde.
Dilara kendi halinde kız. O kız şu ana kadar hiçkimseyle çıkmamış. Aşk hayatını pek önemsemiyor. O da iyimser mi kötümser mi bilemedim. Garip bi kız.
Merve çok esprili kız. Onunla yaşayan gençleşir.
Bide kankam olan kız : İpek. Kendisi tam bir inek öğrenciymiş. Günde 2 kitap okuyormuş. Hem ders çalışıyor hem kitap okuyor. Ne kadar asosyal..
Bu daha ilk günden gördüklerim..
Şimdi babama çok teşekkür etmek istiyorum bu şehre geldiğimiz için. Bu okulumu çok sevdim. Bir an önce okul olduğu için yarın olmasını istiyorumm.
* DEVAMI GELİCEK TEŞEKKÜRLER *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevilmeyen Kız
Ciencia FicciónBu hikaye sevilmeyen kızın hikayesi. İnsanlara kendisini sevdirmeye çalışsa da insanlar onu sevmiyor.