"Ema Paeke," ozvalo se a já si šla pro diplom.
Vždy to byl můj velký sen dostat diplom na veterinární univerzitě. Ještě rok a bude ze mě veterinářka.
Začala jsem si balit věci ze studentského pokoje.
"Už se těším domů, měla by ses balit, za chvíli tady bude Adam, "řekla jsem Ronnie mojí nejlepší kamarádce, ona jen protočila oči.
"Copak ty se netěšíš na bratra?"
"No docela jo, ale nejvíc na Tlusťocha, " a vložila fotku kocoura do batohu.Zanedlouho přijel Adam. Hodila jsem brašnu do kufru a posadila jsem se dozadu. Po dlouhé diskuzi Adama a Ronnie, že Ronnie nebude řídit, jsme konečně vyjeli z kampusu. Koukala jsem se ven a sledovala cestu. Nebyla tak dlouhá, jak vypadala. Když už jsme byli na naší příjezdové cestě, čekali tam naši. Taťka jako vždy v zašitých montérkách, ze kterých mu čouhala sláma. Za brejličkama se mu leskly zelené oči a úsměv od ucha k uchu. Vedle něj stála mamka v kuchařské zástěře a v rukách mísu s těstem.
Když se auto zastavilo, vylezla jsem rychle z auta a utíkala jsem obejmout rodiče. Mezitím co jsem mačkala rodiče k smrti, mi Adam vytáhl brašnu.
"Dobrý den pane a paní Paekeovi, "řekl a dal mi brašnu do ruky.
"Á Adame, děkujeme, že si dovezl Emu domů, "podal mu taťka ruku.
"Nemáte za co, stejně mě naši poslali pro Ronnie "opětoval mu podání ruky.
"Adame se stavte večer budeme grilovat, "řekla mamka.
Adam kývl že ano a šel zpět do auta. Naposled mávl a auto zmizelo.Otevřela jsem dveře do pokoje a na posteli byla zakrytá moje malá uličnice Amy. Borderka mávala ocáskem a číhala. Jak jsem se přiblížila blíž skočila po mně. Začala jsem se s ní mazlit. Najednou padl do pokoje můj starší bratr.
"Á tady je naše veterinářka "a skočil za námi do postele.
"Miku ještě nejsem, "zasmála jsem se.
"Chyběla jsi mi ségra, "řekl.
"Ty mě taky, "objala jsem ho.
I když jsme s Mikem od sebe 5 let, tak jsme si hodně podobní. Máme se rádi a navzájem si pomáháme.Mike dělal s taťkem oheň a já s mamkou připravovala věci na grilovačku. Pomalu už přicházeli přátelé rodiny. Ronnie se hnala za mnou, aby utekla své matce.
"Emo no né, vyrostla z tebe kráska, "došla za námi Paní Brownová.
"Děkuji paní Brownová,..."nestačila jsem doříct větu.
"Emo, vždyť jsem ti říkala, že mi máš říkat Regino,..."nestačila ani ona doříct větu.
"Mami nech Emu vždyť se teď vrátila, než jí vydechnout, "přišel Adam.
Poslala jsem mu děkovný pohled, protože vždy se mě na něco paní Brownová ptala.
"Regino nechceš jít za ostatními? "Nabídla jí moje máma.
"No tak dobře Kláro, "otočila se a máma jí byla v patách.S Ronnie jsme se posadili na houpací sedačku a poslouchali konverzaci. Ronnie během minuty byla na telefonu, protože jí nezajímají věci o zemědělství. Zbystřila v ten moment, když se začali bavit o soutěži malotraktorů. Kluci prohánějící se na zběsilých sekačkách nebo jako fanoušci na tribuně, to bylo její.
"Musíme se jít podívat, "dloubla do mě.
Protočila jsem oči a kývla, že se půjdeme podívat. Když se zase začali bavit o něčem jiném a Ronnie mě ignorovala, šla jsem se projít s Amy.
Procházeli jsme okolo stájí a kravinu až jsme došli na konec oploceného pozemku. Otevřela jsem branku a pustila Amy. Začala utíkat k rybníku, aby mohla skočit do vody, pomalu jsem šla za ní. Byla už tma a krásně svítil měsíc. Když jsem došla k rybníku, Amy už spokojeně plavala a s otevřenou tlamou jezdila po hladině. Chytala mušky. Sedla jsem si na kraj a koukala na hvězdy.
"Tady jsi, hledám tě," promluvil Adam a já se ho lekla.
"Polekal jsi koně, co se stalo? "Zeptala jsem se.
"Máma tě hledala a pak si všimla, že Amy není doma, takže jí napadlo, že jste se šli projít, "koukl se na Amy.
Amy když ho viděla, rychlostí blesku vyběhla z vody a skočila na Adama. Ten se jí snažil zastavit, ale marně. Skončil celý mokrý a od chlupů. Začala jsem se smát a on se na mě zamračil.
"Ty se mi budeš smát? "Začal se uculovat.
"Adame ne! To bude studený! "Začala jsem křičet na celý rybník.
V tu ránu jsem se ocitla ve vodě.
Když jsme přišli domů a všichni se na nás dívali, že pes je suchý a my mokří. Máma nemusela nic říkat a my se šli osušit.
"Staral jsi se o Amy? "Zeptala jsem se Adama.
"Ano, když byl čas bral jsem ji všude, ale tvůj táta si jí chtěl nechat jen pro sebe, "a odešel do koupelny.Adam dělá u nás na farmě, pomáhá tátovi se vším.
Když už všichni odešli, Amy ležela v pelíšku, lehnu si do postele a usnu.
ČTEŠ
LÁSKA Z FARMY
RomanceEma se chce stát výbornou veterinářkou, jenom že jí chybí ještě jeden semestr na veterinářské univerzitě. Teď jí začínají prázdniny a se svou nejlepší kamarádkou a spolubydlící se vrací zpátky domů. Čeká i spoustu dobrodružství a něco nového co ješt...