Harry: Haoleoo sa moara Kevin...azi e ziua lui Miss Zayna. Sa-mi dau una.. iar bani aruncati pe tort, pe cadouri..
Louis: Măă, lasa-mi vrabia. Si ce dracu imi spui mie? Ca sa stii eu sunt prieten cu Liamuță, asa ca (,) cadoul lui e si din partea mea. Nu-i asa frate?
Liam: Puneti scoci la gura. Curand o sa faci pojar.
Niall: Gooooool!! Haiii Florentinaaa!! Huhuhu!!
Louis: Taca-ti fleanca cos de gunoi imputit. Nu vezi ca incercam sa ne punem mintile sa se incinga?
Niall: Hahaha, mai taci copil esuat de la nastere. Nu vezi ca ai tricoul plin de gainat? Pfu,jur ca daca as fi ma-ta, te-as tine zile si nopti in masina de spalat.
Liam: Harry, creier spart. Sa-ti pui mintea la inchis, e o metafora. Nu trebuie sa iti bagi capul in cuptor. Dar daca stau sa ma gandesc, chiar e o idee buna.
Zayn: Baietii, am sosiiit!! Iuhuu!?!
Louis: Pazea, a sosit creier de soparla roz. Pfoa, am uitat sa ii luam cadou.
Niall: Taci purcelule...ii luam cutiile cu fixativ din camera lui. Nu isi va da seama.
Liam: Buna idee, căpățână de usturoi.
Harry: Ma duc eu, sa aduc cutiile.
Zayn: Baieti,aveti de gand sa ma tineti la usa. Sa-mi bag piciorul, nici mama nu ma tinea .
Liam: Taci, Zaynareaso.
Louis: Stai! Paii daca ii luam cutiile cu fixative din camera, nu inseamna furt?
Niall: Haoleo, unori imi doresc sa fii porumbel.
....
Niall:Multi ani traiasca, multi ani traiasca, laaa multi caiii. Cine sa traiasca, cine sa traiasca? Capra sa traiasca...
Harry: Tacii, Niall! Nu e amuzant, e foarte amuzant. Ihihihihi..
Zayn: Staii ma, cap de macaroane, ca imi strici freza.
Louis: Brrr,brrr. M-o facut mama curcan maa,... de la deal pan' la mustar.
Heiii, stiu a sunteti socati de acest capitol,dar vreau sa spun ca in genul asta o sa fac capitolele la pamflet . Astept pareri,si vreau sa va pupacesc gagici pentru voturi. Ii looovee you, girls! :*
Lol, nu sunt lesbi. =]]]]
CITEȘTI
Pamflete- One Direction
FanfictionAcesta este un pamflet... asa ca trebuie tratat ca-atare... :3