part 1

27 4 0
                                    

Younghee pov

"Haih"aku nak sangat jumpa keluarga aku kat korea, ye aku sekarang kat jepun.dah lama lah jugak aku kat jepun ni dalam 6 tahun je

Tiba-tiba iphone ku berbunyi menandakan ada panggilan masuk dengan segera aku menjawab panggilan tersebut.tertera nama omma ku.

"Annyeong omma!omma sihat?"tanya ku kepada omma ku terlebih dahulu sebab aku terlalu rindu omma ku

"Annyeong younghee.omma sihat je kat sini.Ni omma nak cakap younghee balik sini kan.omma saja je nak tanya kamu takut kamu lupa."kata omma ku dalam panggilan

"Ya younghee memang nak balik pun lagipun younghee mana ada siapa siapa dah kat sini selepas halmeoni pergi tinggalkan kita"luah ku pada omma ku dengan sedih.

Halmeoni aku baru je pergi.Aku kat jepun pun teman halmeoni aku sebab dah tak de siapa yang nak jaga dia kat jepun dulu.Kalau boleh nak je aku bawak halmeoni tinggal dengan keluarga aku tapi dia kata dia tak nak tinggalkan tempat tu.
Tak tahu lah sebab apa

Malam

Aku mengemaskan semua barang aku untuk dimasukkan dalam bag.aku nak balik korea setelah sekian lama aku tak balik ke korea ni.
Sebelum aku mengemas barang barang tu aku dah buka lagu siap siap.Kalau aku tak buka lagu nanti aku tertidur sebab macam sunyi.

Lepas je aku siap kemas barang barang tu aku pergi basuh muka ku untuk masuk tidur.Masa tu dah pukul 11 malam dah.

Aku baru teringat besok aku kena bangun awal sebab aku nak pergi ke airport tu pukul 9 pagi.

Keesokkan paginya

Aku dah bersiap untuk pergi ke airport.

Skip>

Aku dah sampai dah kat korea ni tapi aku tak nampak pun batang hidung abang ku.Lantas aku menelefon abang ku.

Belum sempat aku membuka telefon ku abang ku dah menelefon ku terlebih dahulu.

"Woii.kau kau kat mana ni tak nampak pun"tanya abang ku dengan suara selamba dia.

"Tak de hai pun tiba tiba woii.Aku kat tempat nak ambil beg ni"jawab ku.Malas nak cakap banyak banyak dengan abang ku yg mejengkelkan ni😒

"Ha kau tunggu kat situ je kejap lagi aku sampai.Ok bye"kata abang ku lagi.aku rasa korang dah tahu lah abang aku siapa.

BERSAMBUNG

Silalah vote and comment😜

Forget Me | KANG MINHEEWhere stories live. Discover now