Chapter-3

185 33 8
                                    

Ka dah khat avangin readers zahawmtak te ngaihdam ka Dil e a story hi a funny vak lo a chhiar a nuam lo deuh anih pawh in atawp thleng chhiar hram hram Turin ka ngen a che u.

Sawited by Author Nim.
MrsKimchi

???:Ka hming chu Kim Tae Hyung ania . Tae tiin min ko thei angem.
Y/N:(He hming hi kala hre ngai lo mahse Keimah ah hian eng nge maw ka sawi chhuah thei loh thil a awm tlat ka hrethiam bik lo)
Tae :Chuan nachin Khan rules chungchang kha I saw a keipawn rules chu ka nei ve a I zawm ve ngei chu angai Ang

Y/N:Huh!!!!🤨 Sawi la
Tae Hyung:(Y/N chu VA din hnaih in a Beng bul ah chuan)Min hmangaih tur Ani lo chuan Min kiss bawk tur Ani lo Ang.*Smirk*
Y/N:(Kan in hnaih em avang chuan ka zam kher Mai ka theih tawp anan chuan ka nam a ..ka biang chu a sa vek tawh ) Tha lawm ...A thleng lo tawp Ang.
Taehyung:Tu nge a thleng lo ang tih sawi thei .Eng Tik Ni ah emaw chuan min kiss I la tum dawn tih ka hria lawm.

Y/N:(Ka Chung ah hian eng thil nge maw thleng le khang Hun chhung zawng Khan Kan kharkhip a mi nel theih pawn ka awm ngai silo mahse tinge ka la hriat miah loh hi chenpui ka duh tlat le...nimin a ka tawn Mai ania mahse Hun rei Tak chhung he tawh Ang Mai a in hriat na ka nei si ..eng Vang nge??)

*Door bell* *Ring* ring *RING*

Y/N:ka thian te an nih chu room ah lo VA lut rawh anih loh chuan ka thian te sawn min sawisa Ani Mai.

Kawngkhar hawng ri avang chuan ka khawng vek Ani ber Mai Aihee leh Hana chu an lo tlan lut nghal a Tae an hmuh Hun a min hauhdan tur zawng zawng ka Ngaihtuah Kim nghal vek Ani Mai.
Tae an hmuh Hun a an hmel awmdan tur ngawt chu ka Ngaihtuah nghal a mahse engmah an hmel ah thildang ka HMU lo Kan hawilet chuan Tae chu Alo awm tawh lo reng reng a che rang hle Mai. Mahse Hana leh Aigee ten an HMU lo hlauh a lawmawm.

Hana:Enge I hriat a pawn ah sawn min din tir remg I tum Ami.???ngati nge I lo hawn loh.

Aigee:Blah blah blah blah ngawimai teh .damdawi in atang a chhua chiah nih hi hau Suh.

Y/N : ka tha tawh alawm .

Aigee &Hana:thil pawimawh deuh hrilh tur Che kan nei ania.

Y/N:Eng Chung Chang nge???

Agnee&Hana:Jimin!!

Ka nui hmel chu an thlak Chiang hle mai.
Hana: Engvanga Jimin hi he tia ti reng nge I nig a.
Agnee: Ngati nge HMU tawh lo tur che in I tih??
Y/N: Kan la in nei dawn tho tih buai reng ka duh lo a lawm.
Hana:Ti buai lam anilo.I pasal tur anih angin tlem Tal pawn I mgaipawimawh ve tur ania sin.

Agnee:Jimin chunga I nungchang hi chuan ka mit a ti Khan takzet.Tlem Tak pawn I care ve deuh thei lo Ami, kha gamer kha ila theihnghilh theilo tih ka hria mahse a ni kha chu Alo let dawn tawh lo , a rawn kir tawh lo ang theihnghilh a Hun tawh hmalam pan ve tawh .Jimin hian chance pek ve a phu.j tan tih loh Anei ngailo I pawm thei thlawt lo anih chuan hrilh la in in zawhna hi chhuchat rawh.A nun I tih chhiat hma ngei hian.

Hana:. Ti hian I nung reng thei lo chu Vang chuan in in Kar hi ti fel rawh .mahni in tih Nat emaw hmangaih tu che tih nat hi bansan rawh.

Y/N: In thu sawi chu a dik alawm mahse engtin nge thuthluk na ka siam Ang ka nu laka ka thutiam te kha .

Agnee: I thinking duh zawng kha to Mai rawh.engkim chu a tha leh vek Mai ang.
Y/N: Thinlung a???( Za lo zet chuan ka nui a) vawikhat chu ka thinlung duh zawng chu ka ti be tawh mahse tun thleng hian kala inchhiar Asin chuan ka la na reng bawk .

Time skip**

Ka khum ah chuan thuin thil ka Ngaihtuah neuh neuh a.Aigee leh Hana te chu an haw tawh a mahse an thu min hrilh kha ka la Ngaihtuah reng thutluk na Siam ngaihna pawh ka hrelo ,an thusawi zawng zawng kha a dik vek bawk si .

Tae:I thinlung duhzawng kha ti la ,engkim chu tha leh vek Mai Ang.

Ka Ngaihtuah na atang chuan ka harh chhuak zawk Mai.

Y/N: Yah!!!! Eng vangin nge ka phalna la hmasa loin ka room ah I rawn luh . Ahrim hrim in kawngka te Kik be ta che.
Tae Hyung: khapa kha I hmangaih em ??
Ka thusawi ngaihsak miah lo chuan a ti zawm zat a.

Y/N : eng Chung Chang nge I sawi??

Tae: I pasal hual kha mole I hmangaih em?

Y/N: emgtin nge I hriat a??

Tae: in titi kha kalo ngaithla a ,mahse ka tihluih Ani lo ania.

Y/N: mifel Tak ania ,min duat em em a ka tan tih loh Anei ngai lo a mAh neitu hmeihchhia chu mi vannei Tak Ani Ang.
Tae: chu chu a chhan na anilo.

Y/N: awle. Tha lom ka hmangaih lo chuan hmangaih ka tum bawk hel lo a chhanchu chu hmangaih na chu ka tan hian engmah anih ve loh Vang Ani hmangaih na hi a awm pawh ka ring nek lo e .Chu tiang thil tangkai lo ah Kan ti buai peih lo.(ka mit tui chu Alo luang the riai riai a kahawisawn daih a. A chhan chu ka tap Lai hi min HMU lo tih ka duh Vang ani.ngawi reng chuan min en a a hmel ah chuan natna hlir ka hmu .
Tae: Tu emaw in Alo ti na tawh che Ani maw.??Ani em???

Y/N : Aih tuman min la ti na ngai lo ka nun ah hian in rawlh lo la ka lawm hle Ang.(ouch ka tawngkam kha a hawihhawm lo tih ka hria mahse ka nun te kha hre lo se ka duh Vang zawk ani Kal sawn Maj ka tum a mahse ka kut chu nghet zet hian a vuan a min pawt thu leh a Tak chhuah ka tum a mahse ka thei lo a kut pakhat chuan ka biang chu dawn in
Tae: Y/N min ngaithlateh ,
Engvangin nge I Hun Kal tawh kha in tih nat tir reng ,I hlu Tak zet Ani tih hi hria la chuan engkim a tha thei Ang ber hi I phu bawk.I nihna Ang Ang a hmangaihtu che hi I phu asin.Mahse chung zawng zawng nei tur chuan nangmah hi I pawimawh .hma Hun emgtak I nei chu chu I Hun kaltawh a mi pakhat Vang Mai Khan I ti chhe vek thei lo asin .engthil pawh chu lo thleng se , I tan a tha zawk tur Ani thei asin anih loh pawhin kha mihring nen in tawp Dan tur khuanu duan sa pawh Ani thei asin .

Y/N POV

(A sawi zawng chuan ana tih ka hre thei mahse enge a chhan.)

Tae: nangmah leh nagmah kha in hmangaih la chuan hmangaihtu che hi hlut bawk rawh.
Mahse I Hun Kal tawh a mi Khan a hmangaihlo che tih na anilo I hmangaih Ang chiah che hian a hmangaih ve reng thei che sin mahse khuannu remruat in nilo zawk oawh Ani maithei asin.
Tae chu A hlim lo hle tih ka hrethei a ngawi char char a ...rawn nui suk in

Tae:move on la chuan I hlimna tamtak in Alo hmuak che Ani tih hi theihnghil ngai Suh Ang che

He thil hi ni Hun reitak chhung kalo nghah tawh chu he thu ngei hi ani. Ka Thaw hawk in ka hria .ka mittui chu a kutzungtang aei zet chuan a hru fai a

Y/N: ka lome .

Tae: Engvangin?
Y/N: min hriatthiam avangin chuan ka hrawk che Vang in ka tihpalh

Tae: titeh Aho lutuk ..I thian ka nihna Ang ka tih ve tur ania lom.

Y/N : thian a??? Engtik Khan nge this Kan lo nih a.?

Tae: Thian Kan la nilo amo?? Khang thu tha zawng zawng ka sawi hnu pawh Khan mo???
Ka ti hlim thei che hi ka lom.

Ka nui tawp Thut a Ani pawh anui tawp Chiang kher Mai

Y/N:I nuih rei ka ring tawh lo hle Mai

Tae: Ngaa-ti nge?
An Rin hma chuan ka slipper chuan ka vawm chawr a a ban ah Tak a fuh a😂🤣

Tae:ahhh!! I hmelthat avang Mai Khan I duh duh I ti thei tih na mi?

UI hmeltha min ti a van nuam ka Zak reuh e☺️😅zah avanga ka biang seen vek chu thuo ka tum hram hram a
Ka slipper khing chu la in vawm leh ka tum a.

Y/N: nikhat em pawh ila awm lo a rules I bawhchhe nghak ania ka vaw dawn Chiang lutuk che .
Room atang chuan Kan in um chhuak Ani ber Mai.







To be continue



















Ka story in lo chhiar avangin ka lom nawn leh mawlh malh e .class Kan tan leh tawh sia chhungte hian lehkha sir Turin min nawr Lui chhen a duh angin ka. Ziak thei lo a poi ka ti. In chhiar ta sa something vote keuh ula ka lom leh zual Ang😍😘😘

💜BORAHAE💜
-MRS KIMCHI

I Still Want You . KTH FfWhere stories live. Discover now