Anneme bu Olan olayların hepsini anlatmadım göster çünkü sorun oluşacağını biliyordum ziyaretinde sabrediyordum annem '' kızım saçmalama böyle bişey olamaz ki hayal mi kuruyorsun 'ben bu cevap Üzerine' 'hayır anne hayır !! neden kimde hiç beni anlamıyor ki '' o Sırada babam içeri girdi '' ne oluyor gürültünüz yukarılara duyuluyor bilmediğim şeylermi var hayatım '' dedi anneme ... !! annem ...! '' Evet hayatım bilmediğin çok şey var gel de anlatayım da sorun Ortadan kalsın .. '' babam Bir fincan kahve alarak annemin yanına oturur olanları anlatır babam Bunları nereden uydurduğumu sorar artık dayanamayıp söyliyeceğim ..... babam 'kızım buraya gel sen Bunları nereden uyduruyorsun, bu eve geldik geleli Daha 2 hafta sen ne diyorsun sorun ne söyle Çözüm bulalım doğruyu söyle bakalım sen bu evde yaşamak korkutucu oldugu icin mi burada kalmak istemiyorsun 'kız var bır' ben Eklendi bunun Üzerine '' hayır baba ziyaretinde Aşağı depoda siz bana, oldu inanmıyorsunuz o zaman Doğru söyleyeyim, aşağıdaki kız bugün yanıma geldi ziyaretinde bana söyle dedi ben Annenin kız kardebabanda beni öldüren adam sen Bunları bilmiyorsun git istersen annene söyle bu gerçeyi senden saklıyacaklar sen bence onlardan kork benden Değil '' annem bunu duyunca şok olur '' mademki o kız Gerçek bizi yanına götür benim kardeşim trafik kazasında öldü '' dedi .... ahhh ahhh dedim içimden -annemgil bana inanmıyor ama Aşağı Bodrum kata inince şok olacaklar - dedim içimden kendi kendime ... bodrum kata indik feneri alip 'beraber indik ben yine önden gittim babam Karanlıkta etrafa fener tuttu annem bana döndü' 'sen oynatıyorsun kızım bizi oyun mu'. biz babamla geri geri sessizce merdivenlerden çıkarken annem ne oldu birşeymi var benden korkmayın, ben şimdi ne dedimki '' o Sırada annem Arkasında Bir Nefes alip verişini hissetti kız kardeşi hemen arkasındaydı hemen merdivenlere koştu Kapıyı hemen kapattı ben anneme '' anne bana inanıyormusun dedim annem '' evet , evet kızım sana inanıyorum'' dedi ..
KAMU SEDANG MEMBACA
Ölümcül Ses
Mystery / Thrillerbu bir kızın lanetli bir evde yaşam hikayesidir. .