Tek Bölümlük Hikaye

125 7 2
                                    

O kadar çok sevdim ki seni bazen kendimden bile kiskandim. Senin iki dudaginin arasından cikacak iyi ya da kötü kelimeyi tam 1 yildir bekliyorum. Ama sen bakmaktan başka hic birşey yapmiyorsun. En azindan bisey soylesen belki de bu kadar aci cekmezdim. Sana bisey olduğunda benim canim yandi. Senin o güzel yüzün guldugunde benimde gönlüm güldü. Sen her zaman ozeldin ki benim için kalbimin bir köşesi degil tamami senindi. Sadece senin. Seni gördüğümde elim ayagim birbirine dolanir ne yapacagimi sasirdim. Bana bi bakisinla beni bir mum misali eritirdin.

İlk karsilastigimiz günü hatirliyor musun hih bende ki de laf nerden hatirlayacaksin ben hic bir zaman senin umrunda olmadim ki. Sen bana 1 gelsen ben sana koşarak gelirdim. Ama ne sen bana gel dedin ne de ben sana koşarak gelebildim.

Seni ilk gördüğüm an sanki kalbimden bi parca koptu gitti o an kendimde değildim. Sanki başka bi boyuttaymisim gibi.

Seni ne kadar çok sevdiğimi bildiğin halde o kizla cikman yok mu beni yerle bir etti. Gözümün içine baka baka nispet yapar gibi ona sarilisin canimi o kadar çok yakti ki ama yinede sana olan sevgim azalmadi. Yanimda birini görsen elini yumruk yapardin sanirsam beni kiskanirdin. Gerçi insan sevmediği birini neden kiskanir ki. Seni unutmak için ciktigim o çocugu yanimda görünce nasilda sinirden çene kaslarin kasilir yüzün kipkirmizi olurdu. Neden boyle davrandigini da hic bir zaman anlamadim ya.

Ve onca sene sonra seni tekrar karsimda görmek beni yikti be emirim. Ama sen eski sen değildin ve şu an en yakin arkadasimla nikah masasina oturmuştun. Senin o emir olduğunu bilsem gelir miydim hic. Kendime bu kötülüğü yapar miydim hic. Sanirim yapardim. Bencil biri değilim ki ben hic bi zamanda olmadim. Ben mutlu olmasam da olur yeter ki sen mutlu ol. Yeter ki senin yüzün hep Gülsün.

Şu an tüm konuklar nikahin kiyilmasini sabirsizlikla beklerken ben ise kalbimin intihar edişini izleyecegim.

Zor olsa da seni kalbimden sökecegim.

Y: esra ne ariyorsun sen burada ben sana gelme demedim ki

Yasli gozlerimle yasemine bakarak: elimde değil ki

Y: kendine aci çektirmek hosuna mi gidiyor.

E: belki de ben sadistim ya da bi psikopat kendime aci çektirmeyi seviyorum

Y: ne olur yapma bitanem. Hadi gel gidelim. Durma daha fazla burada

E: o evetleri duyana kadar burdayim sen gidebilirsin

Nikah memuru o meşhur nikah sorusunu sormaya basladi bile. İlk melteme sordu meltem evet deyince herkes alkislamaya basldi.

Sira emire gelince gozlerinin içine baktim gülüyordu mutluydu. Bakislari bi an gözlerimi bulunca basini yere eğip yutkundu ve bana bakmamaya calisarak koca bir Evet dedi.

Koca bir EVETTT

iste o evet benim yikilisim olmuştu. Kalbimin kanayisi can çekişi. Artik ne olursa olsun unutma vakti gelmişti. Onlar bir evetle hayatlarini bağlarken benim hayatimi yerle bir etmişti..

Yasemin

Esranin koluna girdim.  Neler hissettigini yuzune yansitiyordu. aci cektigini askini huznunu biliyordum. Skica tuttum kolundan. O sirada memur konuklara bakarak ;

-Itirazi olan varsa simdi konussun??

Esraya dondum ama birak itiraz etmeyi agzindan tek bi kelime bile cikmazdi suanda biliyordum. hizla one atildim:

-Duruun!

m : Buyrun?

-Damat beye bir sorum olacakti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

3 Harf 1 Kelime "AŞK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin