~Prolog~

239 27 10
                                    

Panaminy oči nervózně těkaly zpod kápe mlhavou ranní ulicí. Byl zde téměř klid, až na pár opozdilců spěchajících do zaměstnání. Nevšimli si jí. Lidé byli až moc zahledění na své vlastní problémy než aby vzhlíželi nahoru ke střechám mrakodrapů.

Její pozornost byla zaměřena na velkou, postarší budovu. Škola.
Vzduch před Panaminými ústy se srážel v páru. Bylo pod nulou. Zima ji však nebyla.

Na to měla srdce až moc ledové.

Její přítomnost vycítila okamžitě.
"Co chceš?"

"Asi to samé, co ty."

Panamu ani nenapadlo otočit se na ženu, s níž započala konverzaci.

"Ty chceš moji sestru."

"Přesně tak. Vím, že tvoje paní padla její rukou. Upřímnou soustrast."

"Mě není třeba litovat."

Panama si kápi přihrnula hloub do čela a "novou" rukou sáhla po dýce. Od doby, co jí Wildie ruku nahradila, dávala přednost ruce "nové" před tou, která z požáru vyvázla bez újmy. Měla k tomu prostý důvod: Nová ruka byla silnější.

"Proč bych ti měla věřit, a kdo vůbec jseš?"

"Tak se podívej."

Panama se prudce ohlédla.

"Vždyť jsem tě zabila? Co to je za čáry? A měla jsi zrzavé vlasy.. A ohnivé oči.. Ale ta tvář. Jsi to ty, Ellie, ta dívka, která se sestry zastávala!"

"Bývávalo. Teď je mé jméno Callisto. Vládnu magii- telepatii a telekinezi. Je mi ctí tě poznat, nyní už bez přetvářky."

Dívka byla střední postavy, havraní vlasy měla svázané do volného drdolu. S kápí se neobtěžovala. V tmavě fialových očí se jí točily zelené vírky.

"Ty to nechápeš, Panamo? Chtěla jsem ji dostat vždy, ale nejdřív mi musela začít důvěřovat. To se povedlo. Má "smrt" to zpečetila. A teď půjde všechno hladce. Tak mě přijmi do týmu."

Černovláska natáhla paži směrem k Panamě ve výzvě dohody. V očích ji zajiskřilo.

Panama byla zhypnotizovaná. Dívala se do nich.. A pak se ušklíbla a podala ji rukou svou.

"Dobrá. Představím ti vedoucího naší nynější skupiny."

Callisto se samolibě usmála a lehce přikývla. Fialové oči odhalily malé, smaragdové vírky.

Ahoooj! Vítejte u druhého dílu mé série Znamení Plamene! Tady máme prolog, tak doufám, že se líbí. Já jsem extrémně natěšená, až se vrhnem do děje knihy! 😄

Vaše Naomi🌠

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 13, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ohnivé Srdce II Avengers/Loki ffKde žijí příběhy. Začni objevovat