"yah neon , follow me NOW !" arahku sambil menghalakan pistol kearah pengkhianat tersebut .
kelihatan dia menggigil ketakutan dihadapanku .
aku tersenyum sinis .
"b-boss...im sorry but you need to believe me ! im not a traitor-"
"than fucking prove it to me you dumbass !" celahku mnjerit padanya .
"i-i....." dia kelihatan gugup .
aku tergelak sinis .
"so thats true right ? You trying to steal our money huh ? i trusted you and this is what i've got ? wow dude , you fucking ungrateful son of a bitch !" aku menembaknya berkali-kali di jantungnya mmbuatkan dia terbaring diatas lantai tidak bernyawa .
aku mmndgnya dingin .
"throw this rubbish ." arahku pada orang suruhanku yang lain .
tiba-tiba seseorang datang kearahku .
"miss , your ticket already book . Boss have a mission for you . Your flight will be today ." katanya .
aku mengangguk .
"Finally , after one year ." aku tersenyum sinis lalu beredar dripada situ .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
JUNGKOOK POVaku bangun dari tidurku melihat nahee yang masih lena dibuai mimpi itu .
aku tersenyum kecil lalu mengucup dahinya lembut .
Dengan perlahannya aku menolaknya dari memelukku supaya dia tidak terjaga dari tidurnya lalu aku bangun menuju keruangan bilik mandiku .
********
sebaik sahaja mandi , aku memakai pakaian kerjaku sambil melihat nahee yang masih lena dipantulan cermin tersebut .
tiba-tiba seseorang menelefonku .
"what ?"
"boss , we've got the new information from your uncle boss ."
"what is it ?" soalku lagi .
"Kim taehyung , he will make a colabration with your company ." balasnya .
"and who the fuck is that guy ? Instead of telling me this , you can get information abt that 'kim taehyung' got it ? now tell everyone to attend a meeting ." arahku .
"yes boss !"
aku tiba-tiba mendapat mesej daripada seseorng dari nombor yg tidak dikenali mmbuatkan aku cepat-cepat membuka mesej tersebut .
"im gonna get my revenge , jeon jungkook."
aku mengerutkan dahi membaca mesej tersebut .
nombor siapa pulak niey ?
YOU ARE READING
MAFIA BOSS X SECRET AGENT S2 {JK FF}
FanfictionPengkhianatan demi pengkhianatan . Kuasa atau cinta ? Siapakah yang lebih penting untuk menjalani kehidupan yang bahagia ? DISCLAIMER ❗️ For those readers yang still tak baca MAFIA BOSS X SECRET AGENT S1 lagi silakan baca dahulu ye untuk mengelakkan...