One shot(U)

1.9K 69 60
                                    


"D.O D.O arr oppa အရမ်း​ချောတာဘဲ ဆာရာငဲ​ရော"
အို အဘယ်​ကြောင့်ဤမျှ ဣန္ဒြေသိက္ခါမဲ့စွာ​အော်ဟစ်​နေရသနည်း။မှန်းစမ်း။ ဟာ ငါ့အသည်း​လေးဟ..

ကို​ပေါက်ကြီးတစ်​ယောက် အဲ​လေ ကိုပတ်ကြီးတစ်​ယောက်SM Entertainment​ရှေ့မှစကူတာနှင့် ပဲ​ခေါက်​ဆွဲပို့ရန်အဖြတ်၊သူ၏ရင်နစ်သည်းချာ လူမသိသူမသိ လူတကာ အမြင်ကတ်ရ​လောက်​အောင် crushရပါ​သော ...

ချစ်စရာ​ကောင်းမှုနှင့် ခန့်ညားတင့်တယ်မှုတို့​ပေါင်းစပ်ထား​သောအသားဖြူဖြူ လူကလုံးလုံး​လေးနှင့်မြင်သူတကာကြင်ရပါသည့်အပု အဲ​လေ D.O(​ခေါ်)Do Kyungsoo...
သူ့ရဲ့nicknameက ပင်ကွင်း​ပေါက်တဲ့🐧

အလွန်နာမည်ကြီး​သောSM Entertainmentရဲ့ တစ်ဦးတည်းမူပိုင် အသည်း​ကျော်ပျိုတိုင်းကြိုက်တဲ့ ​ခွေး​သေးပန်း အဲ​လေ နှင်းဆီခိုင်...
အဆို​ကျော်တစ်ဦးပါ...

သူသာသီချင်းတစ်ပုဒ်ဆိုလိုက်ရင် ​ဘေးနားကဖန်ခွက်​တွေ​တောင်ကွဲတယ်။အသံ​ကောင်းလွန်းလို့

​အော်ပရာဆိုတယ်။ဇာတ်ဝင်​တေး​တွေဆိုတယ်။k-dramaရိုက်တယ်။ရက်တစ်ရာမင်းသားဆိုတာသူ​ပေါ့။​ခွေး​သေးပန်းကြိုက်တဲ့မင်းသမီးနဲ့တွဲရိုက်တာ​လေ...

အဲ့ကားက​ပေါက်လွန်းလို့ သူ့ကို​ဟောလိဝုဒ်က​တောင်ကမ်းလှမ်းထားပါ​ရောလား။သရဲကားရိုက်ဖို့တဲ့...

သူကသရဲဖမ်းသူ​ပေါ့...

"ဂီရာ​ဝေါ(ချစ်စရာ​ကောင်းတယ်)ဂီရာ​ဝေါ...
Oppa nawmu sarangae "

"မ​အေးရီ​တွေ အိမ်မပြန်ကြ​သေးဘူးလား ကိုကိုဒိုက အိမ်ပြန်​နောက်ကျတဲ့က​လေး​တွေဆိုမချစ်ဘူး​နော်"

"အားးးးး ဟက်ထိသွားပြီ။Oppa​ရေ ...

အ​မေ​ရေ အ​မေ့သမက်က သမီးကိုစိတ်ပူတယ်​တော့"

Fangirl​လေး​တွေသည်းသည်းလှုပ်လည်းလှုပ်ချင်စရာ...

မနာလိုအူတို တိုရှည်​နေတာက ကို​ပေါက်ကြီး အဲ​လေ ကိုပတ်ကြီး...

"ကျစ်... ငါ့အသည်း​လေးကိုများ ဟွန်း ရွ​နေလိုက်ကြတာ အာပလီမ​တွေ ကြည့်မရဘူး"

Delivery​ကောင်​လေးတစ်​ယောက်၏ခွက်က နိုင်ငံ​ကျော်အဆို​တော် Korea idol အ​ကောင်ကြီးကြီးဖြစ်​လေတကား...

ကိုကို​ပေါက်နှင့်ဒိုဒိုဗိုလ်(Ko Ko Pout and Do Do Bo)Where stories live. Discover now