ben Lana 18 yaşımdayım, babam ilk başta karşı çıksada tek yaşamama bir şartıyla bana izin verdi ilk önce 18 yaşımı bekleyip ve eğer derslerimde başarılı olursam izin vereceğini söylemişti tabi bende iyi çalışıp başarılı olunca bana bir ev tutup annem ve babam yurt dışına taşındılar her ay bana para yollar tabi bende derslerimde iyi olmaya devam ediyorum yoksa para yolamaz ve çalışmak zorunda kalırım.
Çok fazla arkadaşım yok sadece bir tane var oda tina, çok arkadaş sevmem zaten gezmeyi de çok sevmem, aslında içime kapanık bir insanım öyle her gün alışveriş yapan para harcayan o kız tiplerden değilim yani, evden okula okuldan eve o kadar, sadece her gün pastaneye gittip pasta alırım.
Bir de okulda hoşlandığım bir çocuk var öyle badboy falan değil hem yakışıklı,iyi kalpli,başarılı hemde okulun en popüler çocuğu içine kapanık biri soğukkanlı gibi görünüyor ama bence öyle değil, bir sürü benden güzel kızlar onunla çıkabilmek icin deliriyorlar ama o hiçbirine baktığı bile yok normalde popüler çocuklar her hafta sevgili değiştirir dimi? ama o başka, o çok değişik hiç birisiyle sevgili olduğunu görmedim görmekte istemem ama bazen düşünmüyor değilim neden kimseyle sevgili olmuyor? okulda bir sürü güzel kızlar var. Benden 1 yaş büyük, onu takip ediyorum yaz tatilinde olduğumuz icin onu tam 2 aydır görmüyorum 2 gün sonra okullar açılacak çok mutluyum tabikide okul icin değil jungkooku görebileceğim icin, paylaşım koyduğu da yok gerçekten onu çok özledim, resmen o izindeyken ben boş boş evde telefonuma bakıp oturuyordum.
Telefonumu kapatıp televizyonu açtım Netflix'e bakarken bir bildirim sesi geldi ekranda onun adını görünçe heyecanlandım hızla telefonumu alıp instagrama girdimJ.Jungk00k: Beni özlediniz mi?
@elxabh: EVET!!!! oppa çok yakışıklısın😍
@huyladu: TABİKİDE!! seni özledik bide soruyor musun?!
@jagde: evet!! oppa!! Benimle çıkar mısın?!😍
@buylavy: yaa!! Çok ateşlisin oppa!! Okullar hemen açılsın lütfen!! Seni çok özledim!😘🥰
@park.JİMİN: vaayy kardeşim yine çıldırttıyorsun kızları
@jagde: aman tanrım park JİMİN!!!!😫😱
J.Jungk00k: @park.JİMİN hyung saçmalama
@jadge: aaaa!!! kalbim duracak!!😩🥺
@buylayy: çok tatlı!!!☺️🥰Gerçekten çok yakışıklı benimde kalbim durmak üzere keşke beni bi tanısan beni tanıdığı bile yok ki bir sefer kütüphanede karşılaşmıştık ama beni görmeyip yanımdan öylece geçip gitmişti öyle çok üzülmüştüm ki ama o da haklı benim gibi çirkin bir kızı mı görüçek hemde okulda o kadar güzel kızlar varken.
Farkettim de bende çoktandır paylaşım yapmamışım yapsam fena olmaz, canım sıkılıyor zaten.L.LANA: izininiz nasıl geçiyor?
@Thheo: çok güzelsin lana❤️
L.LANA: @Thheo teşekkür ederim 😊
@Mark.hj: 😍yakıyorsun
L.LANA: @Mark.hj hehe teşekkür ederim ☺️
@Jack.34: sen niye benimle çıkmıyorsun?🥺
L.LANA: @Jack.34 bilmem 🤷♀️
@Dark.57: sen benimle çık en iyisi umarım sevgilin yoktur❤️🙄
L.LANA: @Dark.57 hahaha bilmem belki vardır kim bilir🤣
@Dark.57: hayır yaa!! Kaçırdım güzelim kızı desene!😔
L.LANA: @Dark.57 şaka yaptım yok sevgilim😄
@Dark.57: ahh! Korktum! İyi o zaman😜
@Ygn.78: çok güzelsin hayran oldum sana❤️
L.LANA:@Ygn.78 teşekkür ederim çok tatlısın❤️bugünümde böyle geçti işte sıkıcıydı, odama çıkıp zorda olsa uyumaya çalıştım. Eminim ki rüyamda Jungkook'u görücem! Kesin yani her gün olduğu gibi!
🎬Yeni serimi nasıl buldunuz?😊
Oy vermeyi unutmayın😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRUSH
RomanceOnun etrafında benden daha güzel kızlar varken bana mı bakacak? +18 smut