#1#

90 9 3
                                    

Taehyung szemszöge:

Szép napos időre kelltem fel, reggeli után el is indultam a munkába ami kb. 10 perc séta a kis lakásomtól amit még a főnökömtől kaptam... Na de 10 perc múlva meg is érkeztem és beléptem az épületbe... Sokan már pózolgattak, valaki reklámot forgatott stb stb... Nekem a feladatom a modellkedés... Inkább munkám... A főnököm Mr.Jeon berakott a sexy kategóriába.. Szeretek ott modellkedni, szeretem megmutatni az alkatom a világnak.. Sokszor megfigyelnek, meg páran mocskos dolgokat gondolnak de az engem nem zavar... Pár perc múlva, át vettem a ruháimat, mindig sexy darabokat adnak rám de nekem tetszenek.. Amikor beálltam munkába rögtön megjelent a főnököm.. állandóan bámul... Nem tudom mit szeretne de nekem ez már gyanús...

Jungkook szemszöge:

Éppen a harmadik kávémat szürcsölgettem az irodámba amikor megtudtam hogy Taehyung megérkezett... Na rögtön leraktam a kávét és mint az állat szaladtam le a földszintre Taehyung termébe... Mindig nézem mikor pózolgat... Eszméletlen az a fiú... Csak rá kell nézni és már olyan elképzeléseim vannak hogy azt senkinek nem kéne megtudnia... Igen, perverz egy ember vagyok, de Taehyung maga egy Istenverte csoda.. Az alkata, a szeme, a tekintete, a segge, egyszerűen kinyír.. Megfogadtam, magamévá teszem Taehyungot, muszáj hiszen olyan szép hogy simán ellopják előllem... Mindig a kedves, udvarias oldalam látja de nem ez vagyok valójában... Tudjátok, bárány bőrbe bújt farkas... Tele vagyok tetoválással, pirszinggel, sokszor megbaszok egy két ribancot a nagyobb partikon de nekem Taehyung kell... Az egyik barátommal szoktam beszélgetni ilyen témában.... Na de, amikor odaértem és megláttam azt hittem ott helyben megdugom... Az a gyönyörű formás valaga majdnem kint volt, sőt kint is volt az egész.. És az az arckifejezés... Falnak nekidőlve néztem és harapdáltam ajkaimat, muszáj meg kell szereznem ezt a fiút... Ahogy pózol az valami Isteni... Sokáig néztem majd egyre jobban kezdett beindulni a fantáziám... Egyre jobban akarom... És amit én akarok, azt meg is szerzem... És Taehyung márpedig az enyém lesz...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bossy~Where stories live. Discover now