Dit hoofdstuk is hoe het is gezien door één van de beveiligers van het restaurant:
Zoals gewoonlijk was het op woensdag middag weer druk in Freddy's Fazbear's pizza de kinderen speelde blij met het speelgoed een meisje met rood haar en bruine sproeten sloeg een jongetje met een stuk klei het jongetje was waarscheinlijk haar broetje,want hij had het zelfde roode haar en bruine sproeten.Het jongetje begoon meteen te huilen en de tranen biggelde over zijn wangen.Ik liep naar jongetje toe om hem te troosten.Alleen toen galmde er luid door de speel ruimte "jongens en meisjes de show gaat weer beginnen!!".Zoals iedere dag rende de kinderen naar hun ouders somegen lieten zelfs uit hun entosiasme hun pizza punt vallen.Daarna s snel een zoen op de wang van paps en mams en dan vliegens vlug naar de deur die leide naar het podium.Ik moest de deur open doen samen met mijn collega Bram.
Toen ik naar de deur liep samen met Bram werden we gewenkt door de baas.We liepen snel naar hem toe want hij was een beetje boos zoals gewoonlijk.Hij zei tegen ons "Zorg dat de kinderen niet in de buurt komen van Foxy."Ik keek bram verbaast aan ik wist dat hij het zelfde dagt als mij ik bedoel het is juist de bedoeling dat de kinderen met Foxy praten.We deden de deuren open en de kinderen stoormde lachend naar binnen en namen plaats op de banken.Ik liep naar het podium toe en ging er voor staan om alles in de gaten te houden.Het werd al gauw stil en de gordijnen gingen open en de show begon.
Sinds een paar dagen geleden viel het me al op dat Freddy*& Bonnie* bloed op hun tanden hadden maar het zal vast niet zo zijn roode verf kan anders ook heel erg op bloed lijken.
De show was afgelopen en de kinderen liepen langzaam uit de zaal om hun ouders weer te zien.Er kwam een klein jochie naar me toe met zwart haar en een rond brilletje op en hij zij "Meneer ik ben mijn moeder kwijt."Ik zei "kom maar mee dan roepen we het even rond door de microfoon." Ik zag dat hij al een beetje gekalmeert was.Toen ik bij het kamertje was waar we het konden op roepen hield ik deur open voor het schattige jochie ,huh waar was hij.Ik liep trug en zocht hem tot dat ik Foxy* in eens op een totaal andere plek zach staan.Maar niet zomaar Foxy*,Foxy* met een big smile en een arm uit zijn mond en overal bloed AaAaaaaaaAaaaAAaaaAaAAaaaaAAaAaAaAaAaAAaaaAaaaAaH!!!!
KRANTEN ARTIKEL:
Er zijn deze week al vijf kinderen vermist geraakt bij het beroemde restaurant Freddy's Fazzbear's pizza.Wie zit hier achter.......*= Dat zijn de mascottes van het restaurant.
JE LEEST
FiveNightsAtFreddy
HorrorJe ken het het vast wel of niet de horror game fivenightsatfreddy.Dit is het waar gebeurde verhaal achter het spel.Hopelijk vinden jullie het leuk. Enjoy -xxx-My