Capitolul 1 - Tony , soldatul

48 2 0
                                    

Tony, bărbatul de 32 de ani care suferă de cancer este tratat la Spitalul Statal din Ohio.

Viaţa lui Tony a fost una ciudată; a început încă de la liceu să facă amtrenamente zilnice , dorind ca la maturitate sa fie soldat.

Viaţa lui s-a schimbat în data de 13 ianuarie, când la 17 ani a aflat că are cancer.

Aflând acest lucru ciudat, el nicidecum nu a renunţat la ideea de a deveni un soldat. A muncit din greu zi de zi, deşi s-a ştiut că este bolnav.

Părinţii lui Tony, Adam şi Jessica sunt îngrijoraţi de fiul lor , şi de consecințele pe care le poate avea dacă va continua astfel. El nu a mâncat aproape nimic, era ca un schelet, dar avea forță cât un cal. La şcoalā era considerat un adevărat "Bodyguard" a fetelor, deoarece el apăra toate fetele care aveau necazuri şi probleme.

Nu era acel copil care învăța toata ziua, el a muncit 20 din 24 de ore făcând antrenamente.

În data de 21 februarie, Tony primeste o veste minunată de la Spital : El va putea fi operat !

Dr. Daniel Schwarock îl cheamă in cabinetul lui personal si îi spune:

- Am o veste bună pentru tine, poți fi operat şi şansele tale să scapi sunt foarte mari ,mai exact de 93%.

- Oh, domnu' doctor , nici nu ştiu cât de bine mă simt acum! Dar cât ar costa operația?

- Tu eşti primul la care incercăm această nouă metodă, prețul ar fi de 10000 de Euro.

Tony se uită atent la Schwarock şi întreabă din nou:

- Cât? 10000 de Euro?

Doctorul Schwarock cu cea mai mare seriozitate:

- Da , acesta este prețul întreg pentru care te putem opera.

- Atunci revin şi vă voi spune dacă vom fi in stare să plătim sau nu.

Tony se ridica şi pleaca.

Front BattleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum