Legaturi

66 0 0
                                    

-Ai auzit? Fratele ei s-a sinucis pentru ca Yakuza il urmarea.
Isi duce causul palmei la gura incearcand sa ascunda un chicot malefic.
-Asta nu inseamna ca o urmaresc si pe ea?Hei Luca,tu esti la curent cu astea,e adevarat?
Privirea celor doua fete se indreapta spre un baiat a carui fata striga de plictiseala tinandusi barbia in mana stanga sprijinita pe pervaz.
-Daca sa sinucis de frica mafiei nu cred ca asta ar fi fost motivul,iar fi ucis familia oricum,sau ce a mai ramas din ea.Nu pot da un verdic daca nu cunosc detaliile.
O alta voce din spatele clasei se afirma in discutie.
-Chiar si  asa...ea tot patetica ramane. Nu era deajuns ca tatal ei i-a omorat mama dupa care sa aruncat de pe pod de frica oplitiei. Rade sfidator in timpul careia se indreapta spre baiatul de la fereastra. Acum si frasu’ sa sinucis de frica mafiei. Imi imaginez de ce e atat de anti-sociala,cred ca urmatoarea care se va sinucide va fi ea,ar fi trebuit de la inceput sa faca omucidere, le-ar fi fost mai usor. Continuand cu acelasi ras malefic intrerupt de colegul ei/
-Totusi are o minte sclipitoare,daca al lucra putin la si comportament...ar putea face ceva cu viata ei.
 Blonda cu parul lung si corpul zvelt care ise afirmase mai devreme in discutieisi luase atentia de la cei 3 cautand cu privirea prin clasa.
-Totusi...Shun unde este? Acum cateva momente era aici...
Cei trei colegi muti de uimire privieau pe banca din curtea liceului unde mai devreme se afla subiectul barfei lor.Acum un baiat inalt,cu umeri lati si brate bine lucrate se apropie de ea. Avea parul negru strans intr-o coada lasata peste umaraul drept asa cum o purta intotdeauna. Purta uniforma  liceuli cu  o cravata rosie pusa de forma in jurul gatului si o pereche de jeansi negri de care era agat un lant,cu un craniu intr-un capat si altul.La mana dreapta avea o curea de piele cu un text inscriptionat in latina iar cea stanga complet acoperita de un tatuaj complex.Fata statea rezemata de banca cu capul lasat pe patepurta doar sacoul uniformei peste un maiou alb si o fusta neagra in pliuri. La gat se vedea o cruciulita de aur acoperita cu cateva pietricele micute si lantisor subtire. In ambele urechi avea cate o serie de 4 cercei iar ambele incheieturi ale mainilor erau acoperite cu bratari la fel de subtiri din argint. Sistematic se juca cu cele  4 inele asezate la ambele maine pe inelar si aratator. Dand din cap si flutarndusi coama rosie si lunga pe ritmul piesei din castile date la maxim nu observa cand brunetul se aseza langa ea pe banca. Acesta isi  aprinse ultima tigare din pachet dupa care il aruncase peste umar. Umbra pachetui aflat in aer pe tenul pigmentat al fetei ii scoase la iveala ochii de un verde intes ce pareau datorita  amachiajului cu negru ochii unei feline gata de atac. Privind intr-o parte si in alta observa ca bancile din jurul lor erau libere.
-De ce tocmai banca asta?
-Un “buna” nu ar fi fost mai usor de zis? Trase un fum adanc in piept.
Inainte de ai raspunde baiatul isi scoase tacticos castile dupa care opreste muzica. Deschizandusi un joc pe telefon nu se sinchiseste sa ii arunce macar o singura privire. Cei de la ferestra inca priveau umiti imaginea. Pe fata blondinei se citea neincredere si disperare.
-Ce face el acolo cu aia? Se intoarce cu intentia de a cobora la ei.-Sa inteleg ca nu ai auzit cea ce am spus?Doua fumuri unul dupa altul.
-Inca astept sa cauti o alta banca. Aceasta ofta dezamagita.
-Ayase avea dreptate,urasti oameni...
-Nu imi pasa daca l-ai cunoscut pe fratele meu sau ca iti dai cu parerea dupa doua propoziti spuse mine,vreau doar sa pleci.
-Nu esti interesata sa auzi cea ce vreau sa zic nici dupa ce am rostit numele fratelui tau?
-Nu sunt curioasa nici in ciuda fatului ca ai fost cel mai bun prieten al lui. Un oftat chinuit de dezamagire izbugni atunci cand bateria telefonului se descarcase.
Precum un gentelman care ii ofera un trandafir acelsta ii intise telefonului lui,acelas model de culoare neagra spre deosebire de al ei care era alb.
-Poftim,i-al pe al meu,si eu ma joc acelasi joc.
-N-am nevoie,acum ca nu mai am ce face aici o sa plec. Promite-mi doar ca nu imi vei mai vorbi in viata ta. Scuturandusi fusta cu o voce scoava il lasa be baiat cu gura cascata.
-Stiu ca ma consideri vinovat ca nu l-am oprit sa fac toate prostiile acestea,dar crede-ma! Cand am aflat eu deja nu mai putea scapa.
-Si cu toate astea nu ai facut nimic pentru al ajuta! tonul ridicat al fetei ii trada furia de care dadea dovada.Ii ardeau flacari in privire iar tot corpul ei se incordase odata cu pumni ridicati gata de lovitura.
-Ba da,m-am alaturat lui,l-am salvat decateva ori,il ajutam sa isi duca misunile la bun sfarsit. Inainte sa .....mi-a spus ca nu vrea sa ne puna in pericol,mi-a dat doua conturi si sarcina de avea grija de tine.A cerut sa il ierti ca nu va putea sa se tina de promisuni si  pentru ca nu te poti multumi cu ceva mai bun decat mine,sa il ierti pentru egoismul de care da dovada insa nu vrea sa treaca prin sentimentul de a trai fara tine,doar ideea il omoara...
-Il omoara? Ce a facut? Spune-mi! Sarind la gatul lui il apuca de piepti camasi iar lacrimile incep sa curga.
-Vrioia sa iti asigure un trai mai bun,sa nu te mai vada muncind insa planul lui a esuat,a avut de ales intre noi doi. Nu mi-a spus nimic,ce,cum,cand,unde. L-am batut,vroiam sa ma lase sa il ajut insa a zis ca e prea periculos si ca nu vrea ca noi doi sa patim ceva...cand capul fetei ii atinse pieptul acesta incetelese ca e prea mult pentru el.Privind in zare o cuprinde cu bratele strangando din ce in ce mai tare.
-Chiar daca e nevoie sa imi dau viata pentru tine,nu va fi suficient. Stiu ca nu ma vrei ca prieten,probabil nici in preajma ta..dar macar foloseste-te de mine...lasa-ma sa ii indeplinesc dorin...
Un strigat de furie  se adude de la departare. Cei patru spectatori cu blondina in frute se indrapte in  rapid spre ei. Pana ca roscata sa realizeze ce se intampla acesta o apuca de mana si o smuceste din bratele lui.
-Dragul meu Shun,ce cauti cu ea? Ce ti-a facut,a inceput sa planga doar ca tu s ao iei in brate?
-Cornelia,stiu ca nu o suporti dar vrei sa nu te mai bagi unde nu iti fierbe oala?
-TU! E numai vina ta  ca imi vorbeste...cuvintele ei fusera intrerupte de  sunetul palmi roscatei pe fata ei ce ii socase pe toti.Aceasta inca nu putea sa isi dea sema ce se intamplase.Colegul ei ii intise o batista intrucat buza ii sangerea.Incepand sa planga se arunca in bratele lui Shun  insa acesta o respinge cu ochii atintiti spre roscata ce isi aseza o suvita dupa ureche. Tacerea fu’ acaparata de soneria ce anunta terminarea orelor.
-Chloe...stiu ca nu e momentul potrivit insa...vrei sa mergem in oras..o cafea poate...
Insa aceasta se intoarse cu spatele si asezandusi castile  porni spre poarta.Shun dezamagit si cu privirea in pamant observa ca nu mai avea tigari hotaranduse rapid catre ce magazin sa o apuce. Luca si el se indrepta spre iesire alaturi de cele doua fete,Cornelia privea cu lacrimi in ochii cum toti parasisera scena.
Cu buza sangeranda si orgoliu ranint privea in urma lui Shun. Nu aveau o relatie,insa toata lumea stia ca au o legatura. Tot felul de speculati umblau prin scoala.Dar ei nu-i pasa de barfele cum ca umbla cu alte fete sau ca isi bate joc de ea. Mesajele din miezul nopti,noptile fierbinti si momentele fericite alturi de familia lui o faceau fericita.Nu a putut rezista cand a vazut-o pe Chloe in bratele lui,se rupsese ceva in ea,dar Chloe sa o loveasca iar Shun sa o invite la cafa prefacanduse ca nu  a vazut,nu nu mai ca nu intelegea,dar desi a trait acel moment nu  putea crede. Plangea in hohote si respira sacadat.Nu putea sa se stapaneasca. De nervi racaia asfaltul cu unghile pana ce cateva au cedat dupa care a inceput sa il lovesca...dupa un sfert de ora in care plansese cat nu a plans nici o data,icearca sa isi vina in fire insa  era inutil. Acea scena nu ii iesea din minte si gata.Cu chiu,cu vai ajunse acasa,intreaga seara nu avea ce face decat sa planga.
Chloe ajunsa si ea acasa,isi hranise motanul.Stand intinsa in pat se gandea si ea la scena de mai devreme.
Stiam ca ei doi erau prieteni foarte buni  insa Shun chiar a intrat si el in asta pentru Ayase?Oare mai e inca in pericol.Si fratimiu,ce o fi fost in capul lui cand a pus cel mai mare afemeiat sa aibe grija de mine...deja am cazut prada furiei Corneliei...sau ea mie...Ce o fi fost in capul meu atunci,nici o data nu am mai reactionat atat de agresiv...si tupul asta...dupa toata scena sa imi ceara o intalnire...ma mai intreb uneoi de ce nu suport oam....probabil Ayase i-a vorbit suficient despre mine incat sa stie ca nu suport oamenii...se pare ca ma cunoaste mai mult decat as crede in timp ce eu nu stiu decat barfele care circula in scoala.Desi era cel mai bun prieten al fratelui meu singurul contact ...era cand treceam unul pe langa altul pe hol.
Gandurile fetei fusera intrerupte de un numar necunoscut.
-Alo!?
-Tarfulit-o,tarfulit-o,ai cam prins tupeu in ultima vreme...
-Ce vrei? tonul calm si rasuflarea nu ii tradau ingrijorarea.
-Ce vreau?Pe tine,nu e clar?
-Huh?
-Pe tine te vreau,sa imi infig degetele in parul tau lung si sa tregat de el intimp ce te penetrez cu brutalitate,sa te aud urland,sa iti simt mirosul piel.. Nu numai ca inchis apelul dar a inchis si telefonul.
Vocea lui nu mi se pare cunoscuta insa de ce a sunat cu privat si de a folosit “in ultima vreme”?Oare e cineva cunoscut mie,oare ma urmareste...stie cum arat si numarul de telefon deci sigur ma cunoaste in realitate...sau...Corneilia oare are de aface cu asta?
Pierduta in ganduri adoarme scampand telefonul pe podea..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 13, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cavalerul imbracat in rosu.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum