🍯Sebelum tu, sukati korang lah nk guna mod tulisan yg mna satu🍯
______________________________________
ℙ𝕒𝕣𝕜 𝕙𝕪𝕖𝕨𝕠𝕟 𝕩 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣𝕤 povSama seperti hari yg sebelum ni,aq pergi ke sekolah dengan abang aku yg hanatss yini.
“ woi hyewon,cepat lah!nk pakai stoking pon lembab cm kera” jegil si hanats yini iaitu abang aq,jung jaehyun.
Mesti korang pelikkan sebab aku Park n beruk ni plk Jung.Sebenarnya kitorang adik beradik tiri.Tapi kitorang ni rapat sangat smpai tk bleh dipisahkan.
“ astaga kera ni!bleh plk ko menung” jerit jaehyun mcm gorila.
“haish..jap nk siap dah ni..ha, jom.”
30 minutes later....
“tu pon lambat..bla..bla..bla”entah apa la dia ni.
“dah² la tu.Turunkan aku kt sini je.Shuh² ”
“asal doh”jerit jaehyun cm gorila.Habis orang lain pandang aku semacam.
“aku tknak kawan² aq nmpak kau..kau sedar tk kau pekik cm gorila!buat malu jer”sembur aq kt jaehyun.
“choii..kau patut bersyukur tau dapat abang cm aq yg flawless cenggini.L agisatu,aq ni main vocal tau dalam NCT!ko hado” ejek abang aku buat muka cm beruk.
Kawan aku Soora datang menghampiri kitorang sbb terdengar bunyi 'gorila' yg terlau kuat dari dalam kereta.
“hai hyewon!nape kau dok terjenguk jenguk kt dlam kereta tu.”
Soora menundukkan kepala untuk melihat gerangan makhluk yg berani cari pasal ngn aku ni.
Jaehyun menflipkan rambutnya apabila Soora melihat kedalam kereta.
“Jae.. jaehyun op..oppa!?”jerit Soora tk percaya.Yelah,aku akui yg jaehyun ni diantara ' hot stuff ' di sekolah aku.Dan, Soora ni on crush kt si jaehyun nih.
Aku beri jelingan yg cukup deep kt dua ekor ni.Berbulu mata aq tengok.
Disebabkan aku tk tahan sangat dengan kegedikan diorang ni aku menghempuk diorang dengan buku math kesayang aku.
“Adoii” jerit diorang.
“Soora jomlah..serabut aq ngn korang nih”
Aku meninggalkan diorang yg tengah terpinga pinga.
“hyewon,tunggu aku!”
______________________________________
Vote korang amatlah dihargai.Klau bleh comment lah sekali.Insyaallah author akan balas klau comment korang mengarut hihi..Btw,tq support~~🍯kiki
YOU ARE READING
[𝗖] 𝗕𝗮𝗻𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗶𝗹𝗸 ᴹᵃʳᵏ ˡᵉᵉ°
Fanfiction➥ semuanya bermula bila aku terima sebotol banana milk setiap hari. Tapi...siapa yang bagi and kenapa dia bagi?? Hyewon,pelajar gila² yang seorang lelaki pun tk pernah pandang,ada orang nak!?inilah yg dikatakan jowwdohh hewwheww.. ----- Complete! Co...