Chapter 2: Battle of De.X.E's skills

62 2 1
                                    

The next day

🌑At 6.00 pm🌑

🌑🖤Nightmare's P. O. V🖤🌑

𝓢𝓸... 𝓜𝔂 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓯𝓲𝓷𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓯𝓻𝓮𝓮 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓵𝓵. 𝓦𝓮𝓵𝓵, 𝓘'𝓶 𝓷𝓸𝓽 𝓲𝓶𝓹𝓻𝓮𝓼𝓼𝓮𝓭 𝓮𝓷𝓸𝓾𝓰𝓱. 𝓤𝓷𝓯𝓸𝓻𝓽𝓾𝓷𝓪𝓽𝓮𝓵𝔂, 𝓘 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓱𝓮'𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓸𝓻𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓼𝓸 𝓮𝓪𝓼𝓲𝓵𝔂 𝓘 𝓬𝓪𝓷 𝓽𝓸𝓻𝓽𝓾𝓻𝓮 𝓱𝓲𝓶 𝓫𝓾𝓽 𝓷𝓸𝓽 𝓴𝓲𝓵𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓲𝓶. 𝓜𝔂 𝓸𝓵𝓭 𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓫𝓮𝓰𝓰𝓲𝓷𝓰 𝓷𝓸𝓽 𝓽𝓸 𝓴𝓲𝓵𝓵 𝓱𝓲𝓶 𝓪𝓷𝓭 𝓘 𝓼𝓲𝓰𝓱𝓽𝓮𝓭 𝓲𝓷 𝓭𝓮𝓯𝓮𝓪𝓽𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓹𝓻𝓸𝓶𝓲𝓼𝓮 𝓱𝓲𝓶.

𝓝𝓸, 𝓘 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓴 𝓲𝓽 𝔂𝓮𝓽, 𝓘 𝔀𝓪𝓼 𝓲𝓷 𝓓𝓻𝓮𝓪𝓶𝓽𝓪𝓵𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓬𝓻𝓮𝔀, 𝓚𝓲𝓵𝓵𝓮𝓻, 𝓓𝓾𝓼𝓽, 𝓗𝓸𝓻𝓻𝓸𝓻, 𝓔𝓻𝓻𝓸𝓻 𝓪𝓷𝓭 𝓒𝓻𝓸𝓼𝓼. 𝓐𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮'𝓼 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓮𝓲𝓻𝓭 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓓𝓻𝓮𝓪𝓶, 𝓱𝓮 𝓴𝓷𝓸𝔀𝓼 𝓱𝓮 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓫𝓻𝓸𝓴𝓮 𝓲𝓽. 𝓘'𝓵𝓵 𝓯𝓲𝓷𝓭 𝓸𝓾𝓽 𝓪𝓷𝓭 𝓴𝓲𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓮𝓶.

"Boss, is your pathetic brother always do this weird drawing?" 𝓘 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓭 𝓚𝓲𝓵𝓵𝓮𝓻 𝓪𝓼𝓴𝓮𝓭 𝓶𝓪𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓮 𝓽𝓾𝓻𝓷𝓮𝓭 𝓪𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓽𝓸 𝓱𝓲𝓶, 𝓼𝓮𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓚𝓲𝓵𝓵𝓮𝓻 𝓹𝓸𝓲𝓷𝓽 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓮𝓶 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓘 𝓴𝓲𝓵𝓵𝓮𝓭 𝓶𝔂 𝓸𝔀𝓷 𝓼𝓽𝓾𝓹𝓲𝓭 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻.

𝓘 𝔀𝓪𝓵𝓴𝓮𝓭 𝓽𝓸𝔀𝓪𝓻𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓚𝓲𝓵𝓵𝓮𝓻 𝓹𝓸𝓲𝓷𝓽𝓮𝓭 𝓪𝓼 𝓘 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓮𝓭 𝓪𝓽 𝓲𝓽 𝓫𝓮𝓯𝓸𝓻𝓮 𝓘 𝓽𝓲𝓽𝓵𝓮𝓭 𝓶𝔂 𝓱𝓮𝓪𝓭. "𝓝𝓸... 𝓓𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓭𝓻𝓮𝔀 𝓽𝓱𝓲𝓼, 𝓱𝓮 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓼𝓱𝓸𝔀 𝓶𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓼." 𝓘 𝓽𝓸𝓵𝓭 𝓱𝓲𝓶 𝓰𝓮𝓽𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓷𝓸𝓭𝓭𝓮𝓭 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓚𝓲𝓵𝓵𝓮𝓻.

𝓗𝓸𝓻𝓻𝓸𝓻 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓮𝓭 𝓪𝓽 𝓲𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮𝓯𝓸𝓻𝓮 𝓽𝓸𝓾𝓬𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓭 𝓹𝓪𝓲𝓷𝓽 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓼𝓽𝓾𝓹𝓲𝓭 𝓭𝓻𝓪𝔀𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓷𝓲𝓯𝓯𝓮𝓭 𝓲𝓽. "It's a blood, actual blood." 𝓗𝓸𝓻𝓻𝓸𝓻 𝓽𝓸𝓵𝓭. 𝓓𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓻𝓮𝓭 𝓫𝓵𝓸𝓸𝓭 𝓫𝓮𝓯𝓸𝓻𝓮. 𝓗𝓮'𝓼 𝓫𝓵𝓸𝓸𝓭 𝓲𝓼 𝔂𝓮𝓵𝓵𝓸𝔀 𝓷𝓸𝓽 𝓻𝓮𝓭.

𝓣𝓱𝓮𝓷, 𝓘𝓷𝓴'𝓼 𝓼𝓽𝓾𝓹𝓲𝓭 𝓽𝓮𝓪𝓶 𝓪𝓻𝓮 𝓱𝓮𝓻𝓮, 𝓲𝓷𝓬𝓵𝓾𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓪𝓷𝓭... 𝓗𝓮 𝓭𝓸𝓮𝓼𝓷'𝓽 𝓵𝓸𝓸𝓴 𝓱𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓶𝓸𝓻𝓮 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓮𝓶𝓸𝓽𝓲𝓸𝓷𝓵𝓮𝓼𝓼. "Ink... Blue... Stay here, I'll take care of them." 𝓜𝔂 𝓼𝓽𝓾𝓹𝓲𝓭 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓼𝓪𝓲𝓭, 𝓹𝓯𝓯𝓽— 𝓱𝓮'𝓼 𝔀𝓮𝓪𝓴 𝓪𝓷𝓭 𝓘 𝓴𝓷𝓸𝔀.

𝓞𝓷𝓬𝓮 𝓘 𝓭𝓮𝓯𝓮𝓪𝓽 𝓱𝓲𝓶, 𝓘'𝓵𝓵 𝓽𝓸𝓻𝓽𝓾𝓻𝓮 𝓱𝓲𝓶 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓱𝓮 𝓯𝓲𝓷𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓰𝓮𝓽 𝓲𝓽. 𝓘𝓷𝓴 𝓪𝓷𝓭 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂 𝓷𝓸𝓭𝓭𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓪𝓽 𝓭𝓸𝔀𝓷 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓰𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭. 𝓜𝔂 𝓹𝓪𝓽𝓱𝓮𝓽𝓲𝓬 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝔀𝓪𝓵𝓴𝓮𝓭 𝓽𝓸𝔀𝓪𝓻𝓭 𝓾𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓶𝓪𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓲𝓼 𝓯𝓲𝓷𝓰𝓮𝓻 𝓽𝓸 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓯𝓸𝓻𝔀𝓪𝓻𝓭.

Underverse.E.X.E 2.0 (Re-write)Where stories live. Discover now