Hiköismen

67 3 1
                                    


Hiköismen är en ny religion.

Man ska tro på vad som helst.

Det var en ung "kille" i skolan som är skaparen av Hiköismen. Han kom på den när han satt framför sin dator och spelade civ 5(civillation 5) Det är en vetenskaplig upptäckt som kan hela vår värld. Det finns även en traditionell kamp sport som hör till Hiköismen. Kampsporten uppfanns av samma "kille", det var en dag som han gjorde en ninja-kick och så skrek han samtidigt "HIKÖÖÖ"!!! Efter det så uppfans de fler rörelser och kommentarer som hör till Hiköismen. Detta är en mycket viktig upptäckt för mänmskligheten, Hiköismen är så viktig att den tillockmed kan ändra på människor. Ett exempel är Justin bieber. Hiköismen övertalade Justin (med hjälp av hjärn-teleporti) att färga håret blondt. Det ändrade på mångas åsyn om Justin. Många tyckte att han vart snyggare och många tyckte att han vart fulare. En katastrof hade släppts lös, tonåringstjejer bråkade och diskuterade. Det hela slutade med att Hiköismen blev anklagad. Men Hiköismen hade rätt. Jag vet inte hur människor ska tro att Hiköismen är skyldig, men jag vet att Justin Bieber är blond nu och det är inte Hiköismens fel.

Hiköismen är en ALLVARLIG religion.

JOIN DA HIKÖISMEN OR U WILL DIE!!

DETTA ÄR EN ALLVARLIG ARTIKEL!!

TROLL...

HiköismenWhere stories live. Discover now