1. Bölüm

2.8K 75 9
                                    

Cırtlak sese sahip prensesimin bağırışlarıyla güzel bir güne daha gözlerimi açtım.

"Kayiicikkk"Ne gün ama.

"Menim düzel Kayi'm uyanmış mııı?"Kulağıma gelen minik adım seslerinin klübeme yaklaşmasıyla yattığım büyük yumuşak minderden doğruldum ve ayağa kalktım.Hemen ardından klübemin tahta kapısı hızla açılarak duvara çarptı ve herzaman alışık olduğum klübemin duvarında çukur oluşturan o gürültüyü çıkardı.Prenses peşinde Sehun adlı köpekle birlikte klübeme girerken tek yapabildiğim beni sevgili uykumdan 'gürültülü' bir şekilde uyandıran prensese zoraki bir şekilde gülümsemekti.

Sehun denen şahıs ve ben yarı köpek yarı insanız tabi ben Sehun'un insan kısımının olduğundan şüpheliyim.Hayvanın teki o. Görünüşümüz 16 yaşındaki bir insanla nerdeyse eşit ve tabi ki de ben Sehun'dan daha büyüğüm.Prenses Elizabeth bizim sahibimiz. Kafayı bize takmış durumda çünkü prenses ne kadar uğraşırsa uğraşsın ona yavru köpekçikler vermiyoruz.Minik 6 yaşında ki prensesimiz bebek yapımını bilmiyor.Bu bize hem kolaylık sağlıyor hemde zorluk iyi tarafı suyumuza azdırıcı ilaç katamaması kötü tarafı ise hergün siz beni sevmiyorsunuz diye ağlaması.Sehun ile ortak olduğumuz tek konu ise prensesin bebek isteğini geri çevirmek.

"Menim Kayi'im uyjuluyjen şok şiyin, Şehun da öyle düşünüyoy öyle diğil mi Şehun." Prenses cümlesinin sonuna yaklaşırken kelimelerin üstüne basarak imalı bir şekilde söylenirken gülmemek için dilimi ısırdım.Sehun yüzünü ekşiterek prensesi onaylarken yatağın kenarından düşmek üzere olan tişörtümü alarak çıplak göğsüme geçirdim ve ellerimi prensesin omuzlarına yerleştirerek klübemin dışına kadar ittirdim ancak prensesin aniden durması ve önemli bir şey olmuş gibi klübemin içine koşmasıyla olduğum yerde kaldım.Prenses ağzında alaycı bir gülümseme ve elinde beyaz tasmam ile birlikte klübeden dışarı çıkınca elim alışganlık olarak boynuma gitti ve kaderimi kabullenerek boynumu eğdim.Yanımda duran Sehun'un alaycı gülüşünü duyabiliyordum.Prensesin elinden tasmamı alarak hızla boynuma bağladım.Prenses ortada olucağı şekilde ikimizin de ellerinden tuttup bizi yemek odasına doğru sürüklemeye başladı ve bir yandanda konuşmaya. "Kayi'min ve Şehun'umun tasmaları şoook düzel dimi dimii?"

"Evet, prensesim"dedik Sehun ile aynı anda.

"Kayi'm ve Şehun'um şook açıktılar dimi dimii?'

"Evet, prensesim"

"Kayi'm ve Şehun'um bebek yapıçaklar dimi dimii?"

"Ev- HAYIR prensesim" Her ne kadar prensesi bebek konusunda vazgeçirmeye çalışssakta bıkmadan usanmadan bebek istiyordu ve bizi kandırmak için her fırsatı değerlendiriyordu.Bu huyu bazen bunaltıcı olsada prensesimiz genellikle çok iyi huyludur.

Açlıktan guruldayan karnıma rağmen izin alıp tuvalete gitmek için oradan ayrıldım.Tuvalette elimi yüzümü yıkadıktan sonra yemek salonuna gitmek için tuvaletin dışına çıktım ancak muhtemelen mesanesi dolu olan bir muhafız kapının önünde bekliyordu.

"Siz Kai-shii misiniz?Benimle gelmeniz gerekli." Dedi muhafız.

"Neden?" Ne olduğunu anlamamıştım bir muhafızın benimle ne gibi bir işi olabilirdi ki?

"Beni takip edin.Kraliçenin sizinle görüşmesi gereken önemli bir mesele var."

"Ne ! Bahçeyi ben kazmadım Sehundu o!" Nereden öğrenmişlerdi? Bütün delilleri yok etmiştim halbuki.Kuyruğum tedirginlikle sallanmaya başladı ya beni şatodan atarlarsa ne yaparım o zaman?

"Kraliçemiz böyle önemsiz bir konu için zamanını harcamaz eminim daha önemli bir mesele vardır."

Endişeyle titrerken beni beklemeden giden muhafızın peşine takıldım.Kraliçe benimle ne hakkında görüşmek isterdi ki? Şatonun karışık koridorlarında birsüre yürüdükten sonra Kraliçenin odasına ulaşmıştık. İçeriye girerken endişeyle Kraliçenin bana ne söyliceğini düşünüyordum.Kafımı kaldırmanın saygısızlık olabileceğini düşündüğümden kafam eğik bekliyordum

"Kim Kai-shii"Kulaklarım Kraliçenin yumuşak ama gür sesini duyunca diyeceklerini düzgünce anlayabilmek için havaya kalktı.

"Sizcede artık Sehun-shii ile beraber bebek sahibi olmanızın zamanı gelmedi mi?Kızım bu konu da oldukça ısrarcı."dedi Kraliçe.

Bu da nereden çıkmıştı kafımı kaldırıp bağırarak reddetmek istiyordum bu iğrençti Sehun ile ben beraber  büyümüştük bunu yapmamızı nasıl beklerlerdi? Cevap vermemin üstüne Kraliçe son derece otoriter ses tonunu kullanarak

"Eğer 2 hafta içerisinde ikinizden birinin hamile olduğunu öğrenmezsem ikinizde şatodan kovulur ve sokaklarda yaşamak zorunda bırakılırsınız"diyerek son noktayı koydu.

SexyPuppyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin