3. Bölüm

1.1K 51 7
                                    

İlk hareketi kesinlikle ben yapmicaktım.
Dizlerimin üzerinde Sehunla karşılıklı yerde otururken düşünmeye çalıştığım tek şey bu cümleydi. Zonklayan sert aletimin ucundan meni sızdığını hissedebiliyordum.Sehun'un gözlerinin içine bakarken onunda aynı şeyi düşündüğü anlaşılıyordu. Gözlerimi kaçırana kadar nefesimi tuttuğumu bile farketmemiştim.Sadece ufacık hareket etmesi bile üstüne atlamam için yeterliydi. Aletimin gittikçe sertleştiğini hissedebiliyordum.Sehun'un tuttuğu nefesi bırakmasıyla kendimi onun üzerinde bulmuştum.
'Tanrım, lanet olsun.'derin bir inlemenin ağzımdan kaçmasına izin verirken penisimi pantalonlar sanki hiç yokmuşcasına kalçasının üzerinden deliğine bastırmaya başlamıştım.Sehunu kucağıma yerleştirdikten sonra hırıldıyarak boynumu emmeye ve dilini çıkararak kendimi tutmamdan dolayı oluşan terleri yalamaya başlamıştı. Baskınlığın hala bende olduğunu hatırlatmak amacıyla tişörtünün üstünden göğüs ucunu sıkıp minik çıkıntıyı emmeye ve ısırmaya başlamıştım elimi aşağıya indirerek karın kaslarında ki sert çizleri okşuyordum.Sehunun derin ve ihtiyaç dolu inlemeleri kulağıma doluyordu.
Bembeyaz göğsünü görme ihtiyacıyla kavrulurken sertçe tişörtünü çıkarıp ortaya çıkan manzarayı seyretmeye başladım.Omuzlarından ittirip yatağa uzunmasını sağladıktan sonra pantalonun başladığı yere eğilip minik ve ıslak öpücükler konduruyordum.Bembeyaz ten altımda uzanırken kalp atışlarım normalden çok daha hızlı atıyordu.
Pantalonun önündeki şişleğe çenemin çarpmasıyla ellerimi kemerine götürdüm ve yavaşça beyaz bacakları boxerla pantalondan kurtardım.Gözlerimi Sehun'un ince bacaklarından alamazken hatırladığım son şey Sehun'un lacivert kahverengi gözleriydi.
   
  ***

Tüm vücutum ağrırken belkide birbirine yapışmış olan gözkapaklarımı aralamaya çalışıyordum.En sonunda açabildiğimde kısık gözlerle etrafıma gözgezdirdim.Üzerimde çıplak bir şekilde kuyruğunu bacaklarıma dolayarak uyuyan Sehun'u uyandırmamaya çalışarak  doğruldum.Aniden bacaklarımın arasına giren sancıyla kulaklarım dikilirken korkuyla bulunduğum yerde hareketsizce durdum.Yanımda bulunan Sehun'un hareketlenmesiyle gözlerim genişlerken dün gece neler olduğunu hatırlamaya çalışıyordum gerçekten altta mı olmuştum ? Düşüncesi bile yüzümü beyazlatmaya yetiyordu.
"Tanrım Kai!!"
Yanımdan yükselen sesle yerimden sıçramamı engelleyemezken şaşkın bakışlarımı Sehuna çevirdim.
"Ha?"
"Deliğim çok acıyor seni gerizekalı piç ! Nasıl beni altına alırsın."hırlayarak üstüme atlarken beraber ufak yataktan yatakla duvar arasında ki dar boşluğa düşmüştük.
"Kaiiyiiciiik"
Küçük prensesimizin sesiyle ikimizinde gözleri genişlerken Sehun yatağın üstündeki örtüyü hızla üzerimize alarak gözükmemezi sağladı.
Kapının hızla açılmasıyla beraber nefesimi tuttum.Üzerimde bulunan Sehun'un hiç acımadan tüm ağırlığını üzerime vermesi ve tırnaklarını acıtarak belimde gezdirmesiyle korkmam gerektiğini düşünmeye başlamıştım.

Kısa oldu ama paylaşmak istedim uzun zamandır yeni bölüm yoktu ilhamlarımı çizim yaparak harcadım sürekli ^-^-^ bölümü okuduktan sonra hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz çok boş geçti çünkü :(

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SexyPuppyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin