okulun ilk günüydü ve liseye başlıcağım için biraz heyecan vardı yani normal olarak . servise bindim ve yeni hayatıma doğru ilerlemeye başladım .
....................okula geldiğimde herkes birbiri ile konuşup gülüyorlardı bende öylece durdum . karşıma en yakın arkadaşım olucak kız çıktı "dilara"
Dilara ile tanışıp kendimizi tanıtmıştık ve gerçekten iyi bir kıza benziyordu . sonra arkadan sesler geliyordu , arkamda baktığımda Wowwwwww ilk bakıştı aşk denilen şey buydu galiba aman Allahım kumral yeşil gözlü artık taş mı dersiniz bilmiyorum ama seksiydi .
o taş ve yanında da 3-4 tane kız kahkalara boğulmuşlardı , ben önüme dönerken bize seslenmişlerdi sarı saçlı kız
"merhaba , siz yenisiniz galiaba ? "
bende gülerek "evet " dedim aslında tam bir yalan gülmesiydi
sarışın elini uzattı ben "simay" dedi bende elini sıkarak "bende mira " dedim hepsi bir anda elini uzatarak tanışmaya çalışıyorlardı veee sıra ona geldi yakından vampire benziyorsu yüzü bembeyaz dudakları pembiş pembiş galiba onu seksi yapan da buydu
.....
taş olan elini uzattı "bende Rüzgar " de dedi gülerek sadece "mira" dedim hafif bakıştıkdan sonra anons geldi ve içeri geçmeye başladık .gözüm hep ondaydı yani rüzgardaydı onu arıyordum ama belli de edemezdim en iyisi dilara ile konuşmak , dilara çok iyi bir kızdı ve kafadardı onunla her geçen saat daha iyi oluyoduk . konferans solununa soktular bizi ve eğitim koçumuz yani Mis Selena bizi koltuklarımıza oturttu . hafif etrafıma bakınırken 3 sıra arkamda rüzgarı gördüm , hiç belli etmeden başka bir şeye bakıyormuş gibi yaparak önüme döndüm .
bir kaç dakika sonra müdürümüz yani irem hanım kısa bir konuşma yaparak öğretmenleri tanıtmaya başladı .
"dil anlatım hocanız "serday bey" i kürsüye a---"
"mira"
kürsüden gözlerimi alıp yanımdaki benle konuşmak için can atan dilara'ya baktım.
"ne zaman biter bu ya çok sıkıcı "
hahaha "bende çok sıkıldım birazdan gideriz herhalde "
dediğim gibi olmadı , 1,5 saat sonra konferans bitti ve yavaş yavaş sınıflara çıkmaya başladık . resmen dua ediyordum rüzgarla aynı sınıfta olmak için , ama şansız günümde olduğumu unutmuştum . herkes kendi sınıfına girerken o başka sınıfa gidiyordu . olsun dedim belki ondan başka da vardır dedim ama yok yok offf .
mis selena sınıfa girerek kendini tanıttı çok güler yüzlü bir bayandı ta ki telefonlarımızı toplıyana kadar çok saçmayadı bu okula yeni gelmiştim ve telefonumu alıyorlardı SAÇMA !!.
...............
okulun zili bile yoktu , kendimiz saate bakarak anlıyorduk SÜPER !! . Bak okuldan nefret etmem için nedenlerim çoğalıyor .
"tennefüs saatiiii "
sonundaa , dilara ile okulu gezelim dedik ve birden önüme bu okulu tek sevme nedenim çıktı "RÜZGAR" ahh gerçekten çok tatlıydı . ama beni beğenirmiydi ki yani çirkin bir kız değilim ama onun zevkini bilmiyordum .
.............
tostmu alıp dilara ile masaya oturduk tostumu yemeyi bırakıp okula göz gezdirdim .
rüzgarr birden cafeteryaya o girdi , hemen başka bir şeye bakıyormuş gibi yaptım , tabi ne kadar inandırıcı oldu bilemem .
tostumu bitirdikten sonra yukarı çıkmaya başladık dilarayla ama merdivenler bitmek bilmiyordu .
........
son ders oldu ve bitti . dilara ile numaralarımızı birbirimize verip ayrıldık ben servisime bindim o da .
eve geldiğimde annemle babam sanki atomu parçalamışım gibi heyecanla bana bakıyorlardı
"nasıl geçti prensesim ? "
ooww başlıyoruz demekki
"herşey çok güzeldi sevdim okulumu neyse ben yukardayıımm " .. diyerek kurtuldum eve geldiğim de rahat 2-3 saat dilara ile konuşmuşumdur ama rüzgarı beğendiğimi bilmesini istemiyordum çünkü sadece bir beğentiydi . bilgisiyarımı açıp bütün internet sitelrinden rüzgarı aramak istiyordum ama lanet olsun ki soy adını bile bilmiyordum .rüzgarlı bir gün için erkenden uyudum (erken dediğimde 00:30 )
....................................
"DIT .. DIT..DIT...DIT "
aaaa yeter ama bu neee suss artık
gözlerimi hafif açtığımda iğrenç sesin alarm olduğunu anladım ve içimden küfür ede ede kalktım telefona baktığımda
bütün ışınlar sanki gözümün içine girmiş gibi acıdı , gözlerimi hafif kısıp bir daha baktığımda
7:00 yazıyordu
yaa bu saatte okul mu olurmuş yaa offf
aklıma bir anda rüzgar gelince ayağa kalkıp hazırlanmaya başladım lavoboya geçip yüzüme hafif pudra sürdüm ve servise bindim .
........
ilk ders bitmiş dışarı çıkmıştık
bu ne yaaaa hayır ya hayır olamaz , gözlerime inanamadım ...merhaba arkadaşlar bu benim ikinci hikayem ilki vampire in love dı ama onu silmek zorunda kaldım şimdi yeni hikayem ile yeniden wattpat deyim 😍😍