Bugün rüyamda bir amca bana git aileni bul onlar seni ariyor dedi.uyaninca kahvalti yapmadan çıktım hemen okuka gittim daha ders baslamamisti en sevdiğim hoca olan Ayla hocanın yanına gittim ve ona ailemi bulmak ocin yardim edermisiniz diye sordum içim içime sığmıyordu çok heyecanlıydim o an hoca bana tamam ama nasil dedi ben ise hocaya siz bana birakin sadece biraz destek olun yete demiştim. Bende bilmiyordum napicagimi ama en azindan hangi yetim hanede oldugumu biliyordum yetimhaneye gittim ve adimi soyleyip kac yasinda ve kimler tarafından getirildigimi sordum bunun üzerine danismadaki kadin ogrenmek istediginden emin misin dedi nedenini soramadim heycandan bana 3 yasimda birakildigimi ve annemin adinin Dilek olduğunu söyledi.Kadini birazdaha zor layinca adreside aldim halaa yasiyormus tabi babami bilmiyorum. Ayla hocanin yanina gidip olanlari onada anlattim bunun üzerine oda benimle o adrese gelicegini söyledi adrese gittigimizde orda Ilknur teyze diye birinin oturdugunu öğrendik ilknur teyze ayzaymir bastasiymis bu yuden fazla bisey ogrenemedik ama ginede eskiden o evde oturduklarini biliyodum ilknur teyze kirada oldugu icin eski esyalarimiz o evdeimis komsular oyle anlatti ilknur teyzeye yalvara yakara girdik iceri onlarca resim hepsini aldim ve annemide görmüş oldum. Ama babam nedense gine yoktu hic bi resimde ama benim yanimda hep bir bebek vardi. Demekki benim kardesim vardi ama annemin beni yetimhaneye neden biraktigini halaa anlayamadim.