Vo1

83 1 3
                                    

Ortaokula yeni başlamıştım,annemle babam her zaman kavga ederlerdi ve bende her kavga ettiklerinde evden kaçardım.Birgün okul çıkışı eve geldim,evde kimse yoktu.Sadece köpeğim Norah'ın havlamaları duyuluyor ve yeri kaplamış olan kanlar görünüyordu.İlk başta çok korkmuştum,ne yapacağımı şaşırmıştım.
--Anne? Baba? Evde misiniz?! dedim.Ama evde sadece sesim yankılanıyordu,ürkütücüydü.Uzun koridordan yürümeye başladım.Annemle babamın yatak odasına gelince durdum,çünkü banyonun ışığı yanıp sönüyordu ve içeriye doğru kanlar uzanıyordu.
--Elizabeth ! Sakın içeriye gelme! dedi annem ve sesi sanki bir yerden hızlıca düşüyormuş gibi aniden kesildi.
--Anne? Iyi misin? dedim ama cevap gelmedi.En sonunda içeriye girmeye karar verdim ve kapıyı ittirdim. Kapıyı açınca banyo sabah bıraktığım gibiydi,ortalık ne kandı ne de annem vardı.Artık daha da korkmaya başlamıştım.Birşeylerin ters gittiğini anlamıştım.Odama gidip hızlıca çantamı topladım,ve dışarı çıkmaya çalışırken kapı kendi kendine kilitlendi,sonra birden yere düştüm.
--İmdatttt!! Yardım edinn!! ANNEEE!! BABAA!! diye bağırmıştım ama kimse beni duymuyordu.Sanki koskoca apartmanda ben vardım,aslında gercekten tek ben vardım..Biri dışında..

ARKADAŞLAR YAZMAYA YENI BAŞLADIM..BEĞENILERINİZ VE YORUMLARINIZ BENIM IÇIN ÇOK ÖNEMLI.YORUM VE BEĞENILERE GÖRE DEVAM EDİCEM.. 😊

ELIZABETHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin