stretnutie

29 0 0
                                    

Dnes je zase taký istý deň ako včera, upršané ráno, smutná nálada ale dnes je to trochu iné. Dnes je prvý deň na mojej strednej škole. Už sa aj celkom teším, po takej dlhej dobe sa konečne stretnem s mojou najlepšou kamarátkou Bonnie a s Cami ( Caroline)  .
So sestrou ( Izabela/ Bela) sme dvojičky takže budeme aj spolu v triede ďalšia vec na ktorú sa teším.
No a už to začína, idem do školy, sadnem si do lavice, zatiaľ vyzerá byť na všetko v poriadku už len dúfam že si nespravím na prvý deň nejaký trapas.
Bela sedi v ľavici vedľa mňa tak aspoň niečo čo ma zatiaľ veľmi teší.  Prišiel nás triedny učiteľ  Alaric (Rik)  Saltzman. Pýtal sa na naše mená, ako sa nám tu páči a podobne otázky. Spýtal sa všetkých a teraz prišiel rad na mňa... " Ja.. ja som Elena , a ok sa mi páči tu" ( ach bože mohla som to takto skomoliť? ..." Vidím že si v strese, neboj sa mi ťa tu nezjeme, neboj sa Elena . Len som sa usmiala a radšej som hľadela do stola. " No žiaci ešte k vám maju prísť  dvaja chalani, ale mali by kus meškať tak vyčkame v tichosti. V tom sa otvorili dvere a vošli do triedy tie najkrajšie bytostí ake som kedy videla.. jeden z nich ma extrémne zaujal, mal čierne vlasy, výrazne modré oči a extrémne se*y  postavu. "A do pixi"  potichu som si zašomrala ale zrejme to nebolo tak potichu " Čo ste povedali Elena " ozval sa učiteľ ... " Prepáčte pán učiteľ niečo mi spadlo" nie nespadlo len som si uvedomila že ja a sestra sedíme jedine sami .. takže si mohli sadnúť jeden ku mne a jeden k nej.. Setra ma očividne pochopila pretože zbledla ako stena. V tom si ku mne sadol ten čo ma čierne vlasy.. usmiala som sa na ňho a otočila som hlavu smerom k tabuli, cítila som na sebe jeho pohľad a mala som strašne zvláštny pocit ako keby sa všetko zastavilo a ja som sa mala pozrieť do jeho očí a zistiť že život a svet a všetko okolo nas nieje taký aky si myslím .. že mi prišiel uzdraviť moje zlomené srdce zo smrti rodičov. V tom som potriasla hlavou a uvedomila som si čo za debiliny mi idú hlavou..a z myšlienok ma prerušil učiteľ" predstavte sa nam prosím chlapci. Ten vedľa sestry sa predstavil ako Stefan a ten vedľa mňa mal  veľmi zaujímave meno.. " Volám sa Damon Salvatore " takže už viem aj jeho priezvisko o to lepšie .
 

Pokračovanie v ďalšej časti: zoznámenie sa

Upírske Denníky Where stories live. Discover now