Zoznámenie sa

13 0 0
                                    

Po skončení 'vyučovania' som si išla nájsť svoju novú skrinku a čo sa nestane oproti mňa ju ma aj Damon. O nie ide za mňou rýchlo sa otočím ale v tom " Ahoj ja som Damon ty sa ako voláš ? " What? Ako rýchlo sem prešiel jeho skriňa je  asi 3 metre od tej mojej a on bol pri svojej ja som sa otočila a už bol za mnou...okej " No ahoj, ja som Elena" " teší ma Elena, vieš nikoho tu nepoznám tak ma napadlo, nechceš ísť dnes von? " " Noo ja neviem ešte ťa ani nepoz.." skočil mi do reči ?! " Ja viem nepoznáš ma ale sme spolužiaci prosím, chcem ťa spoznať" v tom prišiel jeho brat " Ahoj ja som Stefan, neobťažuje ťa môj brat? 😅" Povedal to tak posmešne " nie neobťažuje, a ja som Elena, Damon dnes aj tak už niečo mam ale v piatok môžme zájsť do Grilu ak chceš?" " Ano teším sa, tak ja už idem ahoj Elena" " ahoj Damon" ... Stefan pri mne stále stal a pozeral sa na mňa strašne zvláštne.. už mi to išlo na nervy " um prečo sa na mňa tak pozeráš?!" " P-prepač, ja len, niekoho mi pripomínaš" " Aha a koho?" "Prepáč, ja už musím odísť, čau" bolo to celkom drzé rozlúčenie sa.

'Doma'
"Ahoj Jenna" " Ahojte, no ako bolo v škole?"
"Celkom ok" povedali sme so sestrou jednohlasne. " Kde je Jeremy?" " V izbe" " poďte sa najesť už mate nachystané jedlo na stole, dobrú chuť" "ďakujeme "
" Elena?" " Páči sa ti ten Damon?" " Prečo sa pýtaš?, Ja sama Neviem, je zvláštny ale niečím ja veľmi zaujímavý, ale jeho brat je divný dnes mi povedal že sa mu na niekoho podobam a keď som sa spýtala na koho otočil sa a odišiel" " Stefan je zvláštny ale páči sa mi, tak možno sa mu podobaš na niekoho koho kto mu ublížil" . Už som sa tým ďalej netrápila a začala som jesť.

Na druhý deň:
Je utorok a zase škola. Je 5:50 super, to mi extrémne nechýbalo vstávať takto skoro. Spravila som svoju rannú hygienu, pobalila som si veci do školy a ide sa. Jenna nas odviezla do školy. Keď som vystupovala tak ma chytila za ruku " Eleno, ak sa niečo stane v škole, ak ti niekto niečo povie čo ťa zastraši, alebo prekvapí alebo nebudeš chápať o čom hovorí, hneď mi to povedz dobre?" Mala vystrašený výraz tvare. " Dobre Jenna, a o čo ide? Prečo mi to vravíš?" " To ti poviem keď bude vhodný čas, teraz už choď nech nezmeškaš na hodinu" " dobre ahoj"

Už máme predposlednú hodinu a Damon na mňa stale pozerá. " Elena?" "Ano Damon?" " Um aké máš dnes plány?"
" Mala som ísť do Grilu ale zrušilo sa to, takže žiadne" " môžem ti niečo ukázať? Myslím tým jedno miesto?" " Noo myslím že Mystic Falls poznam úplne cele ale možno že aj nie.. taak ( neodolala som mu a jeho úsmevu) môžeš" usmiala som sa asi prvýkrát tak na ňho. " Dobree teším sa tak dnes pred tvojim domom o 2 prídem po teba dobre?" " Dobré "

Bolo to zvláštne bola som šťastná že s ním pôjdem von 😊






•crrrrn•

Damon zvonil na zvonec. Otvorila Jenna, vyzerala vystrašene a on prekvapene. " Ahoj Damon" obaja sa na mňa zľaknuto pozreli. " A-ahoj Elena tak prišiel som po teba?" " Ty ideš von s Damonom Elena?" " Ano Jenna odkiaľ ho poznáš?" " Keď boli ešte deti ( povedala to tak ironicky) tu bývali " " Aha, dobre tak už ideme ahoj Jenna" " Ahojte"


Pokračovanie : Tajné miesto

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 21, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Upírske Denníky Where stories live. Discover now